Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Залізняк Підготовка майбутніх вихователів до$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Залізняк А. М. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками з розвитку мовлення дошкільників [Електронний ресурс] / А. М. Залізняк // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 162-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_43 Проаналізовано суть і стан проблеми підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку у педагогічній теорії та практиці вищої школи. Визначено зміст поняття готовності майбутнього вихователя до даної роботи. Розкрито суть поняття "педагогічна взаємодія вихователів і батьків", критерії, показники та рівні дослідженого виду готовності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки майбутнього вихователя до зазначеного виду діяльності, яка дозволяє з'ясувати взаємозв'язки етапів, компонентів підготовки, принципів, форм, методів навчання. За результатами експериментальної роботи доведено ефективність запропонованої моделі.Предметом розгляду є підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками з розвитку мовлення дошкільників. Здійснено аналіз наукових джерел, що містять відомості про таку підготовку. Висвітлено сутність поняття „підготовка”, „розвиток мовлення”, „мовлення”. Розкрито різноманітні форми роботи з батьками з розвитку мовлення.Предметом рассмотрения является подготовка будущих воспитателей к работе с родителями по развитию речи дошкольников. Выполнен анализ научных источников, содержащих сведения о такой подготовке. Освещена сущность понятий „подготовка”, „развитие речи”, „речь”. Раскрыты различные формы работы с родителями по развитию речи дошкольников.The subject of the article is training young teachers for working with parents’ development speech the pre-schoolchildren. Scientific sources are analyzed, that contain information concerning training. The essence of such notions as „training”, „development of speech” and „speech” are exposed. Forms of work are investigated.
|
|
|