Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Зозульов Формування омніканальної збутової стратегії$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Зозульов О. В. 
Формування омніканальної збутової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Зозульов, М. Левченко // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 361-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_54
Висвітлено суть такого нового для світової маркетингової практики та теорії явища як омніканальні стратегії збуту підприємств. Наведено систематизацію походів (цільовий, бренд-орієнтований, комунікаційний, системно-інтегрований) до визначення омніканальної стратегії збуту, наведено авторське визначення. Наведено часові межи та передумови змін у стратегії канальності (одноканальна, мультиканальна, кросканальна, омніканальна та Бі-направлена) збутової стратегії підприємства. Наведено бренд-орієнтовану модель роботи з клієнтами компанії на основі омніканальної стратегії збуту. Визначено сутність та складові омніканального підходу до організації збуту підприємства. Наведено авторську модель безперервного циклу взаємодії та накопичення досвіду, необхідну для реалізації омніканальної збутової стратегії підприємства. Наведено етапи формування омніканальної збутової стратегії підприємства. Показано, що оміканальність - це новий підхід до організації і реалізації збуту продукції підприємства, при якому відбувається інтеграція комунікації і збуту поза залежності від окремого каналу розподілу, ціллю якого є їх об'єднання та створення умов до безперервного процесу придбання товару, навіть за умови переходу від одного каналу продажу до іншого. Показано зв'язок між бренд-орієнтованістю та омніканаліністю. Вказано, що омніканальність за сучасних умов виступає інструментом боротьби з монополізацією традиційних каналів збуту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 608.598 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського