Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Каленюк Сучасні ризики розвитку вищої$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Каленюк І. С. 
Сучасні ризики розвитку вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / І. С. Каленюк, О. В. Куклін, В. А. Ямковий // Економіка України. - 2015. - № 2. - С. 70-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2015_2_7
Узагальнено сучасні теоретичні підходи до розуміння сутності та проявів ризиків у сфері вищої освіти. Систематизовано й виокремлено групи зовнішніх (глобалізаційних, технологічних, політичних, правових, економічних, демографічних) і внутрішніх (наявність ресурсів, якість управління ресурсами системи в цілому і ВНЗ зокрема) ризиків освітньої діяльності. Розкрито ризики, які несе з собою глобалізація (посилення конкуренції, відплив молоді за кордон та ін.), і доведено необхідність реагування на них активною експортною політикою. Технологічні виклики сучасності спричиняють появу нових форм і технологій процесу навчання, що вимагає, з одного боку, бути на їх рівні, а з іншого - модернізувати традиційні форми діяльності. Узагальнено широке коло проблем, пов'язаних із загостренням політичних ризиків у вітчизняній системі вищої освіти: нестабільністю політичної ситуації, зовнішньою агресією, корупцією тощо. Охарактеризовано правові ризики, що зумовлені нестабільністю та неефективністю чинного законодавства і вимагають діагностування та адекватної відповіді. Всебічно розкрито систему економічних ризиків (недостатність фінансування, відсутність автономії та ін.), і запропоновано можливі механізми реагування на них. Доведено необхідність удосконалення підходів до ідентифікації та оцінки ризиків у сфері освіти на основі розширення відповідних критеріїв і показників. Здійснено кластерний регіональний аналіз українських ВНЗ, який дозволив виявити чотири групи регіонів за рівнем загострення основних проблем у їх функціонуванні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.522 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського