Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Капінус Категорійний мерчандайзинг як інструмент$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Капінус Л. В. Категорійний мерчандайзинг як інструмент впливу на поведінку споживачів [Електронний ресурс] / Л. В. Капінус, М. В. Єрмолаєва // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2016. - Т. 22, № 6. - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2016_22_6_15 На підставі узагальнення існуючих підходів до трактування терміна "категорійний мерчандайзинг" запропоновано авторське бачення цієї категорії з метою систематизації уявлення про категорійний мерчандайзинг у системі інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу. Розглянуто теоретико-методичні аспекти структуризації товарів у товарну категорію залежно від споживчих уявлень про схожість товарів та їх сумісне використання. Проаналізовано асортимент товарної категорії роздрібного підприємства методом АВС-аналізу і виявлено товари, які є лідерами та аутсайдерами продажів. Встановлено причини зміни товарообігу категорії залежно від розміщення товарів на полицях за допомогою АВСi-аналізу. Запропоновано рекомендації щодо ефективної реалізації технологій категорійного мерчандайзингу з метою залучення споживачів до купівлі товарів у роздрібній точці.
|
|
|