Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Ковпік Перлокутивний ефект тексту як$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Ковпік С. І. 
Перлокутивний ефект тексту як журналістська стратегія [Електронний ресурс] / С. І. Ковпік // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 2. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_2_14
Висвітлено аспект щодо функціонального значення перлокутивного ефекту журналістського тексту. На основі аналізу багатого фактичного матеріалу виявлено, що зміст тексту статті, виконуючи перлокутивні функції, здатен змінити не тільки психоемоційний стан адресата, а і його свідомість та поведінку. Саме з позиції суб'єкта впливу перлокутивні наслідки можуть бути бажаними або ж небажаними. Для прикладу наведено один із фактів, що мав місце у 90-х рр. XIX ст., коли відомий одеський часопис "Зоря" опублікував статтю про крадіжки сюжетів для своїх п'єс українським драматургом М. Старицьким. Публікація часопису суттєво вплинула на психоемоційний стан адресата й внесла помітні зміни в його свідомість і поведінку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.621 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського