![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Комліченко Управління розвитком інтелектуального капіталу$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Комліченко О. О. Управління розвитком інтелектуального капіталу в закладах освіти [Електронний ресурс] / О. О. Комліченко, Н. В. Ротань // Наукові записки Малої академії наук України. - 2020. - № 3. - С. 38-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2020_3_7 Визначено, що інтелектуальний капітал (ІК) закладу освіти є сукупністю нематеріальних ресурсів і компетенцій щодо їх використання, які забезпечують формування, накопичення та передавання знань, умінь, навичок, досвіду та створюють конкурентні переваги й умови тривалого розвитку закладу освіти. Визначено складові ІК в контексті закладу фахової передвищої освіти: людський, організаційний і споживчий. Наголошено, що розвиток ІК закладу освіти варто розглядати як незворотні, спрямовані, закономірні, якісні зміни стану людських, організаційних і споживчих ресурсів і компетенцій. Виявлено особливості управління розвитком ІК закладу фахової передвищої освіти. Обгрунтовано, що підвищення ефективності діяльності закладу освіти та якості наданих ним послуг значною мірою залежить від складу та якості інтелектуального потенціалу науково-педагогічних працівників, навчально-методичного, інформаційного та матеріального забезпечення освітнього процесу та зв'язків закладу з різними стейкхолдерами. Доведено, що управління розвитком ІК є системою заходів, спрямованих на доступність, затребуваність і зростання якості освітніх послуг, впровадження інноваційних форм і методів навчання, збільшення кількості інтелектуальних продуктів. За вказаними критеріями, з використанням інтегрального методу, проведено оцінку ІК Херсонського політехнічного фахового коледжу Одеського національного політехнічного університету. Результати розрахунків надають змогу стверджувати, що за аналізований період рівень ІК закладу освіти підвищився з оптимального до високого (вище середнього). Це свідчить про розвиток складових ІК та ефективність управління ним у закладі освіти. Запропоновані напрями підвищення ефективності управління розвитком ІК у закладах фахової передвищої освіти.
|
|
|