Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Коржик Електронний абонемент як засіб$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Коржик Н. А. Електронний абонемент як засіб бібліотечного обслуговування [Електронний ресурс] / Н. А. Коржик // Вісник Харківської державної академії культури. - 2010. - Вип. 30. - С. 158-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2010_30_21 Досліджено розвиток електронного абонемента бібліотеки та вдосконалено його сервісні форми за умов інтеграції інформаційно-комунікаційної складової системи соціальних комунікацій. Узагальнено наукові уявлення з питань формування бібліотечно-комунікаційного сервісу (БКС) та транс-формації його складових за умов інформатизації бібліотечних процесів і впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Обгрунтовано організаційні засади інформаційної взаємодії в системі БКС за умов упровадження ІКТ, що визначається через вплив організаційно-структурних і функціональних чинників, особливості конкретної бібліотеки, завдання інформатизації як бібліотеки в цілому, так і її підрозділів обслуговування на всіх рівнях. Розроблено алгоритм роботи електронного абонемента як функціональної підсистеми інтегрованої АБІС з широкими можливостями інформаційного сервісу. Запропоновано методичні засади впровадження перспективної моделі електронного абонемента АБІС, спрямованої на вдосконалення БКС.
|
|
|