![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Кроль Культурна спадщина олімпійського руху$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Кроль І. М. Культурна спадщина олімпійського руху в освітній діяльності закладів загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / І. М. Кроль // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2018. - Вип. 5. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2018_5_26 Досліджено ефективність використання культурної спадщини олімпійського руху в системі олімпійської освіти у процесі освітньої діяльності школярів 8-х класів закладів загальної середньої освіти. Доведено ефективність впровадження розроблених практичних рекомендації з інтеграції надбань культурної спадщини олімпійського руху в процесі викладання предметів гуманітарного та художньо-естетичного циклів, а саме, «Історії», «Зарубіжної літератури», «Географії», «Фізичної культури» та інтегрованого курсу «Мистецтво» для учнів 8-х класів закладів загальної середньої освіти України, які містять репродукції творів різних видів мистецтва, пов’язаних з олімпійським рухом, та інформацію про їх причетність до його визначних подій, що сприяють реалізації завдань Нової Української школи – формуванню у школярів ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, компетентностей та компетентності особистісного самовдосконалення.
| 2. |
Кроль І. М. Культурна спадщина олімпійського руху в процесі організації олімпійської освіти [Електронний ресурс] / І. М. Кроль, В. Л. Мазюк // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2018. - Вип. 2. - С. 235-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2018_2_33 Досліджено ефективність використання культурної спадщини олімпійського руху в системі олімпійської освіти у процесі освітньої діяльності школярів 8-х класів закладів загальної середньої освіти. Доведено ефективність впровадження розроблених практичних рекомендації з інтеграції надбань культурної спадщини олімпійського руху в процесі викладання предметів гуманітарного та художньо-естетичного циклів, а саме, «Історії», «Зарубіжної літератури», «Географії», «Фізичної культури» та інтегрованого курсу «Мистецтво» для учнів 8-х класів закладів загальної середньої освіти України, які містять репродукції творів різних видів мистецтва, пов’язаних з олімпійським рухом, та інформацію про їх причетність до його визначних подій, що сприяють реалізації завдань Нової Української школи – формуванню у школярів ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, компетентностей та компетентності особистісного самовдосконалення.
|
|
|