Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Кубишина Управління асортиментною політикою підприємства$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Кубишина Н. С. 
Управління асортиментною політикою підприємства [Електронний ресурс] / Н. С. Кубишина // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2019. - № 16. - С. 287-300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2019_16_32
Розглянуто підходи вітчизняних авторів до процесу управління асортиментною політикою. Виокремлено основні переваги та недоліки підходів. Різноманіття факторів, що впливають на процес управління асортиментною політики на різних ринках, зумовлює складність виведення універсальних рекомендацій, що були б однаково ефективним в різних галузях. Тому постає необхідність розроблення процесу управління асортиментною політикою, що давав би змогу, шляхом виконання конкретних дій, досягати високих показників ефективності. Запропоновано процес управління асортиментною політикою, який грунтується на важливості послідовного виконання етапів та необхідності постійного контролю за зворотнім зв'язком і ефективністю асортиментної політики. Впроваджувати даний процес рекомендовано для підприємства ТОВ "Ельфа Лабораторія" Аналіз ринку косметичних засобів показав, що динаміка розвитку потреб споживачів вимагає від підприємств даної галузі значної гнучкості в управлінні асортиментом та необхідності постійного контролю за відповідністю здійснюваних заходів щодо вдосконалення асортименту викликам ринку. В рамках впровадження процесу надано наступні рекомендації: елімінування з асортименту категорії товарів "засоби для гоління"; розширення асортименту додатковими товарними позиціями в категорії "косметичні засоби для дітей"; поглиблення асортименту в категорії "засоби догляду за шкірою", в категорії "засоби догляду за шкірою". Таким чином, підприємству доцільно застосовувати стратегію горизонтальної диверсифікації, а саме розширити наявний асортимент косметичними засобами для дітей та засобами по догляду за шкірою і волоссям.
Попередній перегляд:   Завантажити - 888.153 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського