![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Курас Сучасні соціокультурні процеси і$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Курас І. Сучасні соціокультурні процеси і зростання інтелектуальної місії бібліотек [Електронний ресурс] / І. Курас // Бібліотечний вісник. - 2002. - № 6. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2002_6_16 Висвітлено історію бібліотек шумерів, хетів, ассирійців, давнього Єгипту та античної цивілізації. Проаналізовано діяльність Володимира Святого, Володимира Мономаха, Ярослава Мудрого, Феодосія Печерського, А.Кримського, І.Мазепи, Є.Болховітінова, В.Каразіна, І.Франка та інших, які вписали славні сторінки у розвиток бібліотечної справи, що стало основою бібліотечної етики як частини національних просвітницьких традицій, орієнтованих на розвиток людської індивідуальності. Детально розглянуто проблеми формування інформаційної культури особи та суспільства у контексті перебудови системи освіти.Освещена история библиотек шумеров, хетов, ассирийцев, древнего Египта и античной цивилизации. Проанализирована деятельность Владимира Святого, Владимира Мономаха, Ярослава Мудрого, Феодосия Печерского, А.Крымского, И.Мазепы, Е.Болховитинова, В.Каразина, И.Франко и др., которые вписали славные страницы в развитие библиотечного дела, заложили основы библиотечной этики как части национальных просветительских традиций, ориентированных на развитие человеческой индивидуальности. Детально рассмотрены проблемы формирования информационной культуры личности и общества в контексте перестройки системы образования.
|
|
|