Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Куценко Оцінювання систем управління якості$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Куценко О. І. 
Оцінювання систем управління якості [Електронний ресурс] / О. І. Куценко, В. Д. Яковенко, Є. О. Яковенко // Наукові записки Малої академії наук України. - 2020. - № 3. - С. 59-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2020_3_9
Визначено сутність понять "оцінювання" та "внутрішній аудит" системи забезпечення якості; проаналізовано вимоги міжнародних стандартів ISO щодо формування внутрішньої системи оцінювання ефективності систем управління; визначено мотивацію для проведення внутрішнього аудиту організації; виокремлено основні аспекти формування програми та плану внутрішнього аудиту, компетентностей аудиторів; запропоновано метод експертного оцінювання в системі управління якістю закладів освіти в умовах реального освітнього процесу; запропоновано автоматизовану інформаційно-аналітичну систему управління. Зазначено, що ефективність проведеного внутрішнього аудиту (ВА) залежить від дієвої програми аудиту, компетентностей аудиторів і подальших дій щодо поліпшування. Визначено мету, критерії та методи програми аудиту, наведено приклад "Програми проведення ВА структурних підрозділів коледжу". Підібрано й обгрунтовано вимоги до аудиторів. Звернено увагу на те, що функціонування системи управління якості (СУЯ) безпосередньо залежить від систематичності та ефективності проведення ВА і, як наслідок, передбачає систематичне поліпшування самої системи. Запропоновану систему експертного оцінювання СУЯ розглянуто на прикладі управління закладу фахової передвищої освіти Відокремленого структурного підрозділу "Херсонський політехнічний фаховий коледж Одеського національного політехнічного університету". Визначено основні вимоги щодо формування групи експертів, а для отримання якісного прогнозу визначено вимоги до компетентності експертів. Зроблено висновок, що отримати загальну оцінку роботи всіх процесів і визначити найбільш проблемні їх сторони без автоматизованого управління дуже складно, тому запропоновано використовувати систему експертного оцінювання СУЯ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.847 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського