Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Куцик STEM і становлення новітньої$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Куцик П. 
STEM і становлення новітньої парадигми бухгалтерського обліку [Електронний ресурс] / П. Куцик, В. Шевчук, І. Дерун // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 4. - С. 22-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_4_4
Задавнені економічні, соціальні, екологічні та похідні від них суспільні проблеми істотно загострила спершу пандемія COVID-19, а нині - кровопролитна російсько-українська війна. У цих умовах диджиталізація та глобалізація суспільного життя спричиняють додаткову необхідність осмислення новітньої парадигми бухгалтерського обліку, що зумовлює невідкладні зміни в підходах до освіти. Світове співтовариство накопичило значний освітній досвід, покликаний відповідати на теперішні виклики. Досліджувана ідея STEM здатна позитивно змінювати підготовку фахівців, якщо її трактування буде адекватним глобальним викликам, що постали перед освітньо-інтелектуальною сферою суспільства. У зв'язку з необхідністю набуття студентами та випускниками нових компетентностей ці тенденції істотно впливають на професії бухгалтерсько-контрольного профілю. Мета роботи - переосмислення парадигми бухгалтерського обліку, зумовленого екологічними та соціальними чинниками через призму STEM-освіти, яку слід упроваджувати в підготовку фахівців із бухгалтерського обліку, контролю та аналізу. Розглянуто основні віхи розвитку концепції STEM, визначено тенденції у сфері бухгалтерського обліку, аналізу та контролю, що зумовлює перегляд організації освітнього процесу при підготовці фахівців із цього профілю та визначення особливостей упровадження концепції STEM у бухгалтерську освіту. Новизна отриманих результатів полягає в авторському підході до адаптації STEM до підготовки фахівців із бухгалтерського обліку, контролю та аналізу на основі дедуктивного підходу. Прикладне значення отриманих результатів передбачає застосування пропонованих ідей в освітньому процесі й спрямовується на підвищення конкурентоспроможності майбутніх вітчизняних фахівців із метою підвищення національної безпеки, що є вкрай важливим в умовах зовнішніх загроз.
Попередній перегляд:   Завантажити - 392.329 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського