Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Кучеренко Домінанти розвитку університетської освіти$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Кучеренко Н. В. Домінанти розвитку університетської освіти у глобалізаційному суспільстві [Електронний ресурс] / Н. В. Кучеренко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2019. - Вип. 21. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2019_21_10 Визначено домінанти розвитку університетської освіти у глобалізаційному суспільстві. Акцентовано на тому, що університет повинен не лише продукувати певні ідеї, розвивати ті чи інші тенденції у науці, а, передусім, сприяти поступовому суспільному розвитку, повною мірою забезпечувати запити та потреби сучасної людини. Подолання традиційного сформованого масово-репродуктивного характеру розвитку вищої освіти полягає у виведенні її на особистісний рівень. Значну роль у цьому процесі відіграють законодавчі ініціативи про вищу освіту, покликані не лише формалізувати її основні положення, а й кардинально вплинути на її подальше становлення та європейський поступ. Основною домінантою виступає інновація - цілеспрямований пошук ідеї з метою розв'язання суперечностей, її освоєння відбувається шляхом апробації в формі освітнього (навчального) експерименту або пілотного впровадження. Інновації в університетській освіті є закономірним явищем, динамічним за характером і розвивальним за результатами, їх запровадження дозволяє вирішити суперечності між традиційною системою і потребами в якісно новій освіті.
|
|
|