![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Ловська Удосконалення несучої конструкції вагона-платформи$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Ловська А. О. Удосконалення несучої конструкції вагона-платформи для підвищення ефективності контейнерних перевезень [Електронний ресурс] / А. О. Ловська // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 1. - С. 167-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_1_18 Мета дослідження - удосконалення несучої конструкції вагона-платформи для підвищення ефективності контейнерних перевезень. Проведено дослідження міцності універсального вагону-платформи моделі 13-401, визначено резерви міцності несучих елементів його конструкції та запропоновано більш оптимальні, з точки зору мінімальної матеріалоємності, профілі виконання основних повздовжніх балок рами. Правильність прийнятих рішень підтверджено розрахунками несучої конструкції вагона-платформи на міцність (за основних експлуатаційних режимів навантаження) та втому - з урахуванням бази випробувань 107 циклів. Для можливості закріплення контейнерів на рамі вагона-платформи запропоновано оснащення його відкидними фітинговими упорами, що надасть змогу здійснювати перевезення 20-ти та 40-футових контейнерів. З метою підвищення ефективності контейнерних перевезень у напрямку міжнародних транспортних коридорів, які проходять через територію України, на базі удосконаленої конструкції вагона-платформи розроблено вагон-платформу зчленованого типу (ВПЗТ). Проведено математичне моделювання динамічної навантаженості вагона-платформи з контейнерами, розміщеними на ньому (2 контейнери типорозміру 1СС) за експлуатаційних режимів навантаження. Визначено максимальні прискорення, які діють на несучу конструкцію, та враховано їх числові значення під час комп'ютерного моделювання міцності ВПЗТ. Розроблено несучу конструкцію ВПЗТ на базі універсального вагона-платформи. Одержано уточнені величини динамічних навантажень, які діють на несучу конструкцію ВПЗТ з контейнерами, розміщеними на ньому за експлуатаційних режимів навантаження, та визначено максимальні еквівалентні напруження в несучій конструкції вагона-платформи. Запропоновано математичну модель переміщень ВПЗТ з контейнерами, розміщеними на ньому за експлуатаційних режимів навантаження. Розроблено модель міцності несучої конструкції ВПЗТ, створеного на базі універсального вагона-платформи. Результати проведених досліджень можуть використовуватися під час проектування ВПЗТ для забезпечення їх міцності у разі комбінованих перевезень.
| 2. |
Ловська А. О. Удосконалення несучої конструкції вагона-платформи з метою підвищення ефективності його експлуатації [Електронний ресурс] / А. О. Ловська, Б. В. Ігнатьєв, А. О. Бабкін // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 164. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_164_12 Мета дослідження - удосконалення несучої конструкції вагона-платформи для підвищення ефективності контейнерних перевезень. Проведено дослідження міцності універсального вагону-платформи моделі 13-401, визначено резерви міцності несучих елементів його конструкції та запропоновано більш оптимальні, з точки зору мінімальної матеріалоємності, профілі виконання основних повздовжніх балок рами. Правильність прийнятих рішень підтверджено розрахунками несучої конструкції вагона-платформи на міцність (за основних експлуатаційних режимів навантаження) та втому - з урахуванням бази випробувань 107 циклів. Для можливості закріплення контейнерів на рамі вагона-платформи запропоновано оснащення його відкидними фітинговими упорами, що надасть змогу здійснювати перевезення 20-ти та 40-футових контейнерів. З метою підвищення ефективності контейнерних перевезень у напрямку міжнародних транспортних коридорів, які проходять через територію України, на базі удосконаленої конструкції вагона-платформи розроблено вагон-платформу зчленованого типу (ВПЗТ). Проведено математичне моделювання динамічної навантаженості вагона-платформи з контейнерами, розміщеними на ньому (2 контейнери типорозміру 1СС) за експлуатаційних режимів навантаження. Визначено максимальні прискорення, які діють на несучу конструкцію, та враховано їх числові значення під час комп'ютерного моделювання міцності ВПЗТ. Розроблено несучу конструкцію ВПЗТ на базі універсального вагона-платформи. Одержано уточнені величини динамічних навантажень, які діють на несучу конструкцію ВПЗТ з контейнерами, розміщеними на ньому за експлуатаційних режимів навантаження, та визначено максимальні еквівалентні напруження в несучій конструкції вагона-платформи. Запропоновано математичну модель переміщень ВПЗТ з контейнерами, розміщеними на ньому за експлуатаційних режимів навантаження. Розроблено модель міцності несучої конструкції ВПЗТ, створеного на базі універсального вагона-платформи. Результати проведених досліджень можуть використовуватися під час проектування ВПЗТ для забезпечення їх міцності у разі комбінованих перевезень.
|
|
|