Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Логоша Потенціал і проблеми розвитку$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Логоша Р. В. 
Потенціал і проблеми розвитку вітчизняного ринку органічного овочівництва [Електронний ресурс] / Р. В. Логоша, І. О. Мороз, В. Ю. Кричковський // Бізнес Інформ. - 2019. - № 1. - С. 215-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_1_31
Мета роботи - опис проблем і перспектив розвитку ринку органічної овочевої продукції в Україні з позиції малого бізнесу. В Україні у сегменті овочевої продукції відбувається активне становлення органічного ринку, про що свідчить випереджаюча будь-які інші показники АПК динаміка. Водночас стихійно чи менш упорядковано здійснюється в суттєвих масштабах несертифіковане виробництво органічного овочівництва. Існує велика проблема щодо коректного моніторингу цього сектора господарств, який представлений, в першу чергу, малими товарними формами виробництва. Раніше чи пізніше, але імплементація цієї групи господарств до доступної моніторингової мережі відбуватиметься у міру формалізації ринку, адже відсутність сертифікації безпосередньо обмежує ціни та прибуток. У результаті дослідження було встановлено, що вітчизняний ринок потребує сучасної інфраструктури. Можна стверджувати, що внутрішній ринок продукції органічного овочівництва в Україні продовжує знаходитися у полі дії невизначених механізмів ціноутворення, наслідком чого є, з одного боку, завищення цін, з іншого - відсутність усталеного сегмента попиту. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є дослідження особливостей становлення і розвитку ринку органічної овочевої продукції в Україні з позиції малого бізнесу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 432.863 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського