Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Ляшенко Синергетичний ефект маркетингової стратегії$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Ляшенко В. І. 
Синергетичний ефект маркетингової стратегії диверсифікації в умовах сезонного характеру виробництва [Електронний ресурс] / В. І. Ляшенко, С. В. Ляшенко // Економіка промисловості. - 2008. - № 4. - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2008_4_14
Здійснено спробу обгрунтувати ефективність використання джерел для одержання ефекту синергії за міжгалузевої диверсифікації промислових підприємств. Проаналізовано існуючі джерела синергетичного ефекту на підставі досвіду вітчизняних компаній. Запропоновано матричний метод аналізу використання цих джерел.Сделена попытка обосновать эффективность использования источников для получения эффекта синергии при межотраслевой диверсификации промышленных предприятий. Проанализированы существующие источники синергетического эффекта на основе опыта отечественных компаний и предложен матричный метод анализа использования этих источников.
Попередній перегляд:   Завантажити - 744.07 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського