Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Ляшенко Синергетичний ефект маркетингової стратегії$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Ляшенко В. І. Синергетичний ефект маркетингової стратегії диверсифікації в умовах сезонного характеру виробництва [Електронний ресурс] / В. І. Ляшенко, С. В. Ляшенко // Економіка промисловості. - 2008. - № 4. - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2008_4_14 Здійснено спробу обгрунтувати ефективність використання джерел для одержання ефекту синергії за міжгалузевої диверсифікації промислових підприємств. Проаналізовано існуючі джерела синергетичного ефекту на підставі досвіду вітчизняних компаній. Запропоновано матричний метод аналізу використання цих джерел.Сделена попытка обосновать эффективность использования источников для получения эффекта синергии при межотраслевой диверсификации промышленных предприятий. Проанализированы существующие источники синергетического эффекта на основе опыта отечественных компаний и предложен матричный метод анализа использования этих источников.
|
|
|