Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Ліщинський Формування стратегії корпоративного управління$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Ліщинський М. П. Формування стратегії корпоративного управління в суб’єктах корпоративного підприємництва аграрного сектору економіки України [Електронний ресурс] / М. П. Ліщинський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 1. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_1_17 Розглянуто підхід щодо формування стратегії корпоративного управління, що спрямована на забезпечення розвитку та координування згідно зі змінами зовнішнього середовища, кон'юнктури ринку й необхідності забезпечення конкурентоспроможності на корпоративному підприємстві в цілому. Розкрито відмінності 2 типів стратегій корпоративних формувань (стратегії розширення та раціоналізації) за 3 етапами їх впровадження - організаційне проектування, реалізації стратегії та моніторинг інтеграційної діяльності. Мета роботи - визначення особливостей формування ефективної системи корпоративного управління в суб'єктах корпоративного підприємництва аграрного сектору на основі опрацювання стратегічних засад управління. Висновки: корпорація функціонує й розвивається як складний організм, ефективність діяльності якого напряму залежить не тільки від стратегій, чіткої організаційної побудови, а ще й визначається сильною культурою, особливим стилем, які сприяють досягненню й збереженню провідних позицій на ринку.
|
|
|