Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Ліщук-Торчинська Компетентнісний підхід у викладанні$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Ліщук-Торчинська Т. Компетентнісний підхід у викладанні студентам-соціологам методології та організації наукових досліджень у галузі [Електронний ресурс] / Т. Ліщук-Торчинська // Соціологічні студії. - 2018. - № 1. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2018_1_7 Викладання курсу розглянуто в загальному контексті підвищення якості знань у вищій школі та формування загальних і фахових компетентностей магістрів у сфері наукового пошуку. Визначено необхідні для освоєння магістрами базові джерела: праці М. Вебера та Р. Мертона із соціології науки, П. Бурдьє - із соціології освіти й науки, текст Райта Ч. Міллса - про соціологічну уяву, праця У. Еко - із семіотики тесту тощо - заради формування поняття про науку як систему знання, соціальний інститут, професійну діяльність. Підкреслено, що наукова діяльність неможлива поза визначеністю соціальної позиції вченого, сутність чого полягає в здатності бути критичним, утілювати в практику наукової роботи іманентну, за визначенням статусу науковця, опозиційність вченого. Розглянуто конкретні завдання з розвитку критичної перспективи й окремі способи залучення магістрів-соціологів до практики наукової творчості. Обгрунтовано необхідність ознайомлення магістрів-соціологів із сучасними вимогами наукового співтовариства до вченого за допомогою окреслення моделі авторського профілю науковця та процедури створення унікального ідентифікатора вченого, з можливостями використання у науковій роботі ресурсів міжнародних баз наукометричних даних. Підкреслено, що наукова робота передбачає значно більше обов'язків, аніж продукування дослідником нового істинного знання а, отже, вимагає від науковця оволодіння все новими компетентностями.
|
|
|