Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Макаренко Поєднання позанавчальної діяльності з$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Макаренко С. Поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей [Електронний ресурс] / С. Макаренко // Вища освіта України. - 2012. - № 1. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_1_12 Розглянуто прикладні аспекти гурткової та індивідуальної науково-пошукової діяльності з обдарованими дітьми. Підкреслено, що позашкільна робота має грунтуватися на диференціації та індивідуалізації соціально-виховного процесу. Констатовано необхідність поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою в контексті вирішення психологічних проблем, з якими діти стикаються в реальному житті; полідисциплінарність проблеми обдарованості. Визначено стратегії діяльності обдарованих дітей: прискорення (інтенсивні курси за спеціальними програмами); поглиблення (більш глибоке вивчення тем чи дисциплін); збагачення (вихід за рамки вивчення традиційних темчерез зв'язки з іншими темами). Наголошено на актуальності використання активних методів здійснення цієї діяльності, серед яких: пояснювально-ілюстративний, проблемного викладання, евристичний, дослідницький, «мозковий штурм», метод ситуаційних вправ, метод проектів.Рассмотрены прикладные аспекты кружковой и индивидуальной научно-поисковой деятельности с одаренными детьми. Подчеркнуто, что внешкольная работа должна основываться на дифференциации и индивидуализации социально-воспитательного процесса. Констатирована необходимость сочетания внеучебной деятельности с реальной общественной практикой в контексте решения ряда психологических проблем, с которыми дети сталкиваются в реальной жизни; полидисциплинарность проблемы одаренности. Определены стратегии деятельности одаренных детей: ускорение (интенсивные курсы по специальным программам), углубление (более глубокое изучение тем или дисциплин); обогащение (выход за рамки изучения традиционных тем через связи с другими темами). Отмечена актуальность использования активных методов осуществления этой деятельности, среди которых: объяснительно-иллюстративный, проблемное преподавание, эвристический, исследовательский, «мозговой штурм», метод ситуационных упражнений, метод проектов.Extra-curricular activities in the field of gifted children education are esteemed in their unity with the real social practice of upbringing. It is pointed out that extra-school work has to rely on the principles of differentiation and individualization of social upbringing process, which implies the comprehensive development of the talented pupils.
|
|
|