Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Малихін Педагогічне моделювання системи організації$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Малихін О. 
Педагогічне моделювання системи організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Малихін // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_11_6
Описано розроблену автором педагогічну модель системи організації самостійної навчальної діяльності (ОСНД) студентів педагогічних ВНЗ як інтегративної комплексної системи педагогічного впливу на процеси САМО (самоактуалізації, самонавчання, самоконтролю, самооцінки, самоуправління й самоорганізації студентів), які зумовлюють самореалізацію особистості. Педагогічну модель системи ОСНД студентів трактовано як схематизоване подання всіх педагогічних заходів, що забезпечують ефективність і результативність даного процесу. Описано об'єкт, мету, завдання ОСНД. Охарактеризовано структурно-функціональні компоненти дидактичної системи організації ОСНД студентів: мотиваційно-цільовий, організаційно-структурний, процесуально-діяльнісний, контрольно-оцінювальний, аналітико-прогностичний та рефлексивний. Модель системи ОСНД ієрархічно, відповідно до логіки навчального процесу, подано на схемі, до якої включено також педагогічні умови, форми, методи й засоби ОСНД.Описана разработанная автором педагогическая модель системы организации самостоятельной учебной деятельности (ОСУД) студентов педагогических ВУЗ как интегративная комплексная система педагогического воздействия на процессы САМО (самоактуализации, самообучения, самоконтроля, самооценки, самоуправления и самоорганизации студентов), приводящие к самореализации личности. Педагогической моделью системы ОСУД студентов названо схематизированное представление всех педагогических мер, обеспечивающих эффективность и результативность данного процесса. Описаны объект, цель и задания ОСУД. Охарактеризованы компоненты дидактической системы организации ОСУД студентов: мотивационно-целевой, организационно-структурный, процессуально-деятельностный, контрольно-оценочный, аналитико-прогностический и рефлексивный. Модель системы ОСУД иерархически, согласно логике учебного процесса, представлена на схеме, в которую включены также педагогические условия, формы, методы и средства ОСУД.The pedagogical model of the students' self-directed learning activities system organization at the pedagogical educational establishments of a higher level as the complex of structure-and-function components: motivation-and-object, check-and-evaluation, analysis-and-prognostics and reflection is described in the article.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.025 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського