Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Малюга Критерії встановлення рівня володіння$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Малюга О. Критерії встановлення рівня володіння майбутніми вчителями початкової школи іншомовним читанням [Електронний ресурс] / О. Малюга // Молодь і ринок. - 2013. - № 2. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_2_16 Досліджено проблему встановлення рівня володіння іншомовним читанням на старших курсах вищої школи. Проаналізовано зарубіжні тести й означено критерії встановлення рівня володіння майбутніми вчителями початкової школи іншомовним професійно орієнтованим читанням. Описано перспективи подальших досліджень, спрямованих на вивчення професійних інформаційних потреб студентів старших курсів ВНЗ, жанрових та мовних особливостей фахових англомовних текстів різноманітної тематики та укладання методичних рекомендацій для перевірки рівня володіння іншомовним читанням.Исследована проблема установления уровня владения иноязычным чтением на старших курсах высшей школы. Проанализированы зарубежные тесты и указанны критерии установления уровня владения будущими учителями начальной школы иноязычным профессионально ориентированным чтением. Описаны перспективы дальнейших исследований, направленных на изучение профессиональных информационных потребностей студентов старших курсов ВУЗ, жанровых и языковых особенностей профессиональных англоязычных текстов различной тематики и составление методических рекомендаций по проверке уровня владения иноязычным чтением.Investigated the problem of establishing foreign-language reading proficiency at the highest level of training in high school, tests and analyzes foreign defined criteria for proficiency future teachers of elementary school foreign-language professionally oriented reading. Described the prospects for further research that is studying professional information needs of senior phase students in higher education , the study of genre and language features of professional English texts of various subjects and conclusion of guidelines to check the foreign-language reading proficiency.
|
|
|