Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Мандич Можливості реінжинірингу та моделювання$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Мандич О. В. 
Можливості реінжинірингу та моделювання бізнес-процесів у маркетинговій діяльності підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Мандич // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 193. - С. 311-319. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_193_34
Розглянуто та проаналізовано існуючі особливості формування та провадження маркетингової діяльності основними суб'єктами вітчизняного агробізнесу - товаровиробниками. Визначено проблемні компоненти комплексу маркетингу в забезпеченні результативного та конкурентоспроможного розвитку, на основі якого обгрунтовано необхідність оновлення існуючих маркетингових стратегій, сформовано теоретичне наповнення комплексу агропромислового маркетингу (в розрізі товарної, цінової, комунікаційної та збутової політик), та запропоновано практичні моделі використання маркетингового інструментарію у виробничо-комерційній діяльності агропромислових підприємств.
Попередній перегляд:   Завантажити - 448.914 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського