Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Мандич Можливості реінжинірингу та моделювання$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Мандич О. В. Можливості реінжинірингу та моделювання бізнес-процесів у маркетинговій діяльності підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Мандич // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 193. - С. 311-319. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_193_34 Розглянуто та проаналізовано існуючі особливості формування та провадження маркетингової діяльності основними суб'єктами вітчизняного агробізнесу - товаровиробниками. Визначено проблемні компоненти комплексу маркетингу в забезпеченні результативного та конкурентоспроможного розвитку, на основі якого обгрунтовано необхідність оновлення існуючих маркетингових стратегій, сформовано теоретичне наповнення комплексу агропромислового маркетингу (в розрізі товарної, цінової, комунікаційної та збутової політик), та запропоновано практичні моделі використання маркетингового інструментарію у виробничо-комерційній діяльності агропромислових підприємств.
|
|
|