Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Мельниченко Методика дослідження якості обслуговування$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Мельниченко С. Методика дослідження якості обслуговування на туристичних підприємствах [Електронний ресурс] / С. Мельниченко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 1. - С. 24-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2012_1_4 Розкрито особливості оцінювання якості обслуговування на туристичних підприємствах; сформульовано принципи управління якістю з урахуванням галузевої специфіки; апробовано методику "Таємний покупець" у мережі туристичних офісів на території України; визначено вимоги щодо управління якістю туристичних послуг.
|
|
|