Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Музиченко-Козловська Теоретико-методичні засади туристичного брендингу$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Музиченко-Козловська О. В. 
Теоретико-методичні засади туристичного брендингу міста (на прикладі м. Львова) [Електронний ресурс] / О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 835. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_835_11
Визначено місце туристичного бренду (ТБ) у формування національного бренду. Запропоновано визначення понять "туристичний бренд" і "туристичний брендинг" (ТБр). Наведено передумови розроблення та реалізації стратегічного плану ТБр міста. Визначено завдання та стратегію ТБр м. Львів. Запропоновано алгоритм формування ТБ міста. Розроблено модель просування ТБ міста та наведено відповідну схему. Сформульовано кожен з етапів стратегії просування ТБ м. Львів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.064 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського