Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Нагаєв Технологічні основи професійної підготовки$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Нагаєв В. М. 
Технологічні основи професійної підготовки кадрів аграрної сфери в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / В. М. Нагаєв, Г. О. Нагаєва // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2020. - № 3. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2020_3_7
Проаналізовано дидактичні основи впровадження в освітнє середовище управлінських концепцій та інформаційно-цифрових технологій в умовах дистанційного навчання. Обгрунтовано технологічні етапи процесу професійної підготовки аграріїв за педагогічною технологією управління навчально-творчою діяльністю студентів. Методологія дослідження визначалася сукупністю методологічних підходів (системний, діяльнісний, компетентнісний, особистісно-розвивальний). Мета статті - розробка комплексної моделі управління навчально-творчою діяльністю студентів в умовах підготовки кадрів аграрної сфери в освітньому SMART-середовищі. Доведено, що основною організації дистанційного навчання має бути єдине інформаційне середовище закладу вищої освіти, в якому забезпечується автоматизація педагогічних процесів для мережевого контакту в інтерактивному режимі здобувачів і педагогів. Запропонована педагогічна модель організації дистанційного навчання в умовах мережевої технології управління навчально-творчою діяльністю студентів. Обгрунтовано дидактичні комплекси, методи, форми та засоби реалізації педагогічної технології управління навчально-творчою діяльністю студентів в умовах освітнього SMART-середовища. Реалізація даної педагогічної моделі в системі дистанційного навчання дозволяє значно активізувати творчу діяльність студентів, поглибити рівень самостійності та індивідуалізації навчання, що у підсумку визначається високим рівнем сформованості професійно-творчої компетентності майбутніх фахівців. Висновки: визначено, що основною ланкою організації дистанційного навчання є телекомунікаційне середовище, яке включає: інформаційно-цифровий, навчально-методичний та дидактичний контенти. Результати експериментальної роботи засвідчили суттєве підвищення якісних показників професійної підготовки кадрів аграрної сфери (рівня самостійності, індивідуалізації, творчого досвіду, науковості, продуктивності).
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського