Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Нагорний Структура корисності обслуговування населення$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Нагорний Є. В. Структура корисності обслуговування населення пасажирським транспортом [Електронний ресурс] / Є. В. Нагорний, І. Є. Іванов // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 2. - С. 5-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2021_2_3 Дослідження спрямовано на розвиток науково-технологічних основ визначення корисності обслуговування населення пасажирським транспортом в умовах формування поетапного управління якістю. Структуру корисності обслуговування населення пасажирським транспортом визначено на основі розвитку системного представлення характеристичного впливу сприйняття результативності управлінських рішень із підвищення якості транспортного обслуговування на рухомість населення. Облік складних системних властивостей міського громадського пасажирського транспорту (МГПТ) реалізовано шляхом конструювання міжрівневих взаємозв'язків та встановлення методичних регламентів узгодження параметрів управління якістю транспортного обслуговування населення з показниками сприйняття його корисності. Представлена логічна послідовність формування рухомості населення грунтується на відтворенні загальних умов підвищення корисності транспортного обслуговування за рахунок поетапної реалізації керівних заходів, що дає можливість установлення умов їх доцільності та параметризації. Для якісної оцінки технологічної корисності МГПТ розроблено модель граничної корисності. Її поданоу вигляді категорії, що відтворює зв'язок між отриманим результатом зміни показників якості транспортного обслуговування населення, споживчої корисності транспортного обслуговування та рівнем застосованих ресурсів. Формалізовано процедуру оцінки споживчої корисності МГПТ, що на відміну від наявних грунтується на встановленні впливу технологічних параметрів роботи маршрутів на формування рухомості населення та забезпечує облік показників якості транспортного обслуговування населення в разі визначення граничної межі технологічної корисності управлінських заходів. Застосування теорії корисності для вдосконалення роботи МГПТ в цілому сприяє розвитку теорії управління пасажирськими перевезеннями та може значною мірою підвищити ефективність вибору раціональних керівних заходів, спрямованих на вдосконалювання технологічних процесів і поліпшення показників якості транспортного обслуговування населення. Установлено умови формування позитивного впливу споживчої корисності МПТ на рухомість міського населення. На основі виділеного зв'язку в подальшому можна сформувати систему параметрів оцінювання якості транспортного обслуговування населення.
|
|
|