Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Ненастіна Моніторинг залишкових шкільних знань$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Ненастіна Т. О. Моніторинг залишкових шкільних знань студентів [Електронний ресурс] / Т. О. Ненастіна, Т. В. Школьнікова // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 239-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_47 Розглянуто основні положення організації навчання хімії у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті для формування у студентів професійної компетентності. Показано, ще перевірка залишкових шкільних знань студентів, є необхідною складовою для якісного вивчення дисципліні "Хімія" у ВНЗ, визначення знань студента, а також нагадування основних фундаментальних основ предмета. Розглянуто основні теми, приклади завдань та методика вирішення задач "нульового" контролю. Теми, що входять до складу перевірки знань включають основні головні блоки дисципліни згідно зі шкільною навчальною програмою, які є основою подальшого вивчення дисципліни. Показано зв'язок дисципліни "Хімія" з фаховими дисциплінами технічних спеціальностей. Проаналізовано залишкові шкільні знання студентів першого курсу всіх технічних спеціальностей. Показано необхідність активізації всіх видів навчальної роботи у процесі вивчення фахових дисциплін. Встановлено тенденцію до зниження рівня шкільної підготовки з дисципліни "Хімія", що обумовлена низкою факторів.
|
|
|