Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Олексенко Самореалізація студентів на заняттях$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Олексенко В. М. 
Самореалізація студентів на заняттях із вищої математики [Електронний ресурс] / В. М. Олексенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 297-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_45
Наведено результати педагогічного експерименту щодо самореалізації студентів на заняттях із вищої математики. Встановлено, що навчання, яке орієнтоване на цілеспрямовану систематичну самореалізацію, забезпечується в єдності інтелектуального, фізичного та гуманного розвитку на студактивних заняттях. Розкрито компоненти цього процесу та основні вміння студентів. За критерієм Макнамари доведено, що застосування студактивних занять під час вивчення вищої математики сприяє самореалізації студентів.Приведены результаты педагогического эксперимента относительно самореализации на занятиях по высшей математике. Установлено, что обучение, ориентированное на целенаправленную систематическую самореализацию, обеспечивается в единстве интеллектуального, физического и гуманного развития на студактивных занятиях. Раскрыты компоненты этого процесса и основные умения студентов. С помощью критерия Макнамары доказано, что применение студактивных занятий при изучении высшей математики способствует самореализации студентов.The results of a pedagogical experiment concerning self-realization of students in classes of higher mathematics are listed. It is determined that studying which is oriented at aim-directed systematic self-realization is provided in unity of intellectual, physical and humane development at studactive lessons. The components of this process and basic skills of students are revealed. According to McNamara criterion it is proved that using studactive lessons by studying higher mathematics favors self-realization of students.
Попередній перегляд:   Завантажити - 429.13 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського