Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Ольшаний Дидактичні особливості моделей кваліметрії$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Ольшаний Ю. 
Дидактичні особливості моделей кваліметрії знань [Електронний ресурс] / Ю. Ольшаний, С. Ярмак // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2019. - Вип. 1. - С. 21-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2019_1_4
Розглянуто дидактичні особливості моделей кваліметрії знань. Визначено та описано 3 класи моделей оцінки знань, а саме: моделі оцінки рівнів навчальних досягнень; моделі діагностики знань; моделі розпізнавання (класифікації). Зазначено, що всі методи оцінювання передбачають збір даних. Зазначено, що педагоги визначають моделі оцінки знань на етапі навчання, а водночас науково-педагогічний працівник може змінювати методи перед початком контролю знань.
Попередній перегляд:   Завантажити - 624.559 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського