Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Ольшаний Дидактичні особливості моделей кваліметрії$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Ольшаний Ю. Дидактичні особливості моделей кваліметрії знань [Електронний ресурс] / Ю. Ольшаний, С. Ярмак // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2019. - Вип. 1. - С. 21-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2019_1_4 Розглянуто дидактичні особливості моделей кваліметрії знань. Визначено та описано 3 класи моделей оцінки знань, а саме: моделі оцінки рівнів навчальних досягнень; моделі діагностики знань; моделі розпізнавання (класифікації). Зазначено, що всі методи оцінювання передбачають збір даних. Зазначено, що педагоги визначають моделі оцінки знань на етапі навчання, а водночас науково-педагогічний працівник може змінювати методи перед початком контролю знань.
|
|
|