Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Отич Естетичні чинники педагогічної взаємодії$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Отич О. 
Естетичні чинники педагогічної взаємодії [Електронний ресурс] / О. Отич // Рідна школа. - 2014. - № 1-2. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_1-2_5
Шляхом аналізу педагогічних досліджень обґрунтовано значення естетичних чинників педагогічної взаємодії, серед яких найважливішими визначено естетичні емоції, почуття й переживання. Зазначено, що саме вони зумовлюють зміст і характер взаємин суб’єктів освітнього процесу, “виробництво естетичного смислу” конкретної педагогічної ситуації, що спричиняє вибір її учасниками відповідної стратегії і тактики розв’язання. Описано емоції як індикатори, які вказують на істинне ставлення людини до всього, що відбувається, до власного когнітивного та поведінкового функціонування у системах “учитель - учень” (“викладач - студент”). Стверджено, що значення емоційності вчителя як естетичного чинника педагогічної взаємодії полягає у здатності випромінювати позитивні естетичні емоції й створювати поле позитивної почуттєвості, заражаючи своїх учнів і студентів естетичними емоціями та почуттями. Узагальнено, що естетичні чинники відіграють винятково важливу роль у забезпеченні ефективності педагогічної взаємодії, оскільки лише у єдності когнітивного, афективного та вольового аспектів педагогічної взаємодії уможливлюється гармонійний розвиток її суб’єктів.Путем анализа педагогических исследований обосновано значение эстетических факторов педагогического взаимодействия, среди которых важнейшими определены эстетические эмоции, чувства и переживания. Отмечено, что именно они предопределяют содержание и характер взаимоотношений субъектов образовательного процесса, “производство эстетического смысла” конкретной педагогической ситуации, что вызывает выбор ее участниками соответствующей стратегии и тактики решения. Описаны эмоции как индикаторы, которые указывают на истинное отношение человека ко всему, что происходит, к собственно когнитивному и поведенческому функционированию в системах “учитель – ученик” (“преподаватель – студент”). Утверждено, что значение эмоциональности учителя как эстетического фактора педагогического взаимодействия заключается в способности излучать положительные эстетические эмоции и создавать поле положительной чувственности, заражая своих учеников и студентов эстетическими эмоциями и чувствами. Обобщено, что эстетические факторы играют важную роль в обеспечении эффективности педагогического взаимодействия, поскольку лишь в единстве когнитивного, аффективного и волевого аспектов педагогического взаимодействия становится возможным гармоничное развитие ее субъектов.By analyzing the value of educational research grounded aesthetic factors pedagogical interaction, among which the most important are defined aesthetic emotions, feelings and experiences. It’s noted that they determine the content and nature of the relationship of educational process, “the production of aesthetic meaning” of a particular teaching situation, which causes its members the choice of a strategy and tactics solutions. It’s described emotions as indicators that point to the true relation of man to everything that happens to their own cognitive and behavioral functioning systems “teacher-student” (“teacher-student”). Approved that the value of emotion as an aesthetic factor teacher pedagogical interaction is the ability to radiate positive aesthetic emotions and create a field of positive sensuality, infecting their pupils and students aesthetic emotions and feelings. Generally, that aesthetic factors play an important role in ensuring the effectiveness of pedagogical interaction, because only in the unity of the cognitive, affective and volitional aspects of pedagogical interaction becomes possible harmonious development of its subjects.
Попередній перегляд:   Завантажити - 188.506 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського