Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Полюга Атрактори синергійності музичної освіти$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Полюга В. 
Атрактори синергійності музичної освіти [Електронний ресурс] / В. Полюга // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_10
Розглянуто сформульовані основні положення музичної освіти з позицій сучасної освітньої концепції, де пріоритетною є суб’єкт-суб’єктна взаємодія, особистісно орієнтована парадигма, міжпредметні зв’язки. Виокремлено, що концепти синергетики базуються на таких її ключових поняттях та положеннях, як: цілісність, відкритість дисипативних систем; нелінійний характер розвитку, що виявляє етапи інтеграції та дезінтеграції, тобто порядок та хаос; атрактори як стани, які визначають мету розвитку систем. Проаналізовано дисипативну структуру синергійності музичної освіти, а саме зроблено спробу осмислення музичної свідомості, оскільки музика, мистецтво впливає на еволюцію свідомості особистості.Рассмотрены и сформулированы основные положения музыкального образования с позиций современной образовательной концепции, где приоритетным является субъект-субъектное взаимодействие, личностно ориентированная парадигма, межпредметные связи. Выделено, что концепты синергетики базируются на таких ее ключевых понятиях и положениях, как целостность, открытость диссипативных систем; нелинейный характер развития. Прослежены этапы интеграции и дезинтеграции, то есть порядок и хаос; аттракторы как состояния, которые определяют цель развития систем. Выделена диссипативная структура синергийности музыкального образования, а именно музыкальное сознание, поскольку музыка, искусство непосредственно влияют на эволюцию сознания личности.The article comprehends the attractors of synergistic of music education (society culture – art – music) and analyzes the musical consciousness as a particular form of activity of the individual, society, culture and education. It proves that music education at the creative level forms a new outlook, new trends, and impacts on the understanding of scientific world through the synergistic methodology.
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.28 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського