Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Полякова Реалізація компетентнісного підходу в$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Полякова О. 
Реалізація компетентнісного підходу в оцінювальній діяльності вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / О. Полякова // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 69-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_16
Розглянуто розвиток оцінювальної діяльності вчителя початкових класів на засадах компетентнісного підходу. Досліджено взаємопов’язані етапи процесу розвитку оцінювальної компетенції. Визначено загальні тенденції й специфіку оцінювальної діяльності. Підкреслено роль готовності вчителя до інноваційних змін у педагогічній діяльності та впровадження у шкільну практику нові методи і форми оцінювання. Проаналізовано можливості використання в процесі навчання таких форм оцінювання навчальних досягнень школярів, як вербальне оцінювання, портфоліо, рейтингова система. Акцентовано на правилах складання завдань тесту як інструменті оцінювання успішності оволодіння певними навчальними дисциплінами або їх розділами. Рассмотрено развитие оценочной деятельности учителя начальных классов на основе компетентностного подхода. Исследовано взаимосвязанные этапы процесса развития оценочной компетенции. Определены общие тенденции и специфика оценочной деятельности. Подчеркнута роль готовности учителя к инновационным изменениям в педагогической деятельности и внедрения в школьную практику новые методы и формы оценивания. Проанализированы возможности использования в процессе обучения таких форм оценивания учебных достижений школьников, как вербальное оценивание, портфолио, рейтинговая система. Акцентировано на правилах составления заданий теста как инструменте оценки успешности овладения определенными учебными дисциплинами или их разделами.The development of evaluation activity of primary school teachers on the basis of the competence approach. Investigated interrelated stages of the development process evaluation of competence. Defined general trends and specificity evaluation. Emphasized the role of teacher readiness to innovative changes in teaching activities and introduction into school practice new methods and forms of assessment. Analyzed the possibility of using such forms of learning evaluation of educational achievements of pupils, as a verbal assessment, portfolio rating system. Emphasized rules of drafting test questions, as a tool for evaluating the success of mastering certain academic disciplines or partitions.
Попередній перегляд:   Завантажити - 152.095 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського