Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Попова Когнітивна ергономіка онтології навчального$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Попова М. А. 
Когнітивна ергономіка онтології навчального призначення [Електронний ресурс] / М. А. Попова // Наукові записки Малої академії наук України. - 2020. - № 2. - С. 43-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2020_2_7
Наведений аналіз досліджень щодо використання онтологій для розроблення навчальних програм, створення описів їх змісту у вигляді курсів та інформаційних ресурсів, удосконалення механізмів рекомендацій академічних джерел і ресурсів, академічного оцінювання, менеджменту закладу вищої освіти, інтеграції академічних даних і сховищ на основі онтологій, який засвідчив, що онтології є корисним засобом організації інформації в освітньому процесі. Розглянуто критерії, методи та способи метричної оцінки онтологій щодо відповідності вимогам застосування, збільшення доступності інформації для засвоєння та отримання можливості повторного їх використання з метою зниження часових і фінансових витрат на модернізацію наявних і розроблення нових моделей баз знань. Наведено опис метрик когнітивної ергономіки, які впливають на сприйняття та здатність до запам'ятовування інформації, представленої в онтологіях. Визначено залежність ефективності онтології від її метрик, на основі якої надано перелік когнітивно-перцептивних принципів, що необхідно враховувати, розробляючи онтології навчального призначення. Розглянуто основи теорії когнітивного навантаження та її застосування у процесі розроблення навчальних ресурсів на основі онтологій. Наведено опис типів когнітивного навантаження, які може спричинити навчальна онтологія, з метою визначення способів її оптимізації. Надано практичні поради розробникам навчальної онтології для найбільш ефективного представлення інформації для її засвоєння. Наведено перелік засобів побудови онтологій, у тому числі навчального призначення. Описано основні способи представлення знань засобами когнітивної ІТ-платформи "Поліедр", що враховує особливості когнітивної ергономіки в процесі розроблення онтології навчального призначення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.178 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського