Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Прус Про компетентнісний підхід у$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Прус А. В. 
Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму [Електронний ресурс] / А. В. Прус // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 372-376. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_79
Розглянуто зміст та обсяг понять "компетенція", "компетентність", "математична компетентність", "компетентнісний підхід". Проаналізовано окремі особливості сприймання математики гуманітаріями. З'ясовано особливості реалізації компетентнісного підходу в навчанні математики учнів класів суспільно-гуманітарного напряму, на основі чого визначено інтелектуальні та матеріальні засоби його реалізації. Акцентовано увагу на прикладній спрямованості математики як дієвому засобі формування математичної компетентності учнів класів суспільно-гуманітарного напряму.Рассмотрены содержание и объем понятий "компетенция", "компетентность", "математическая компетентность", "компетентностный подход". Проанализированы отдельные особенности восприятия математики гуманитариями. Выяснены особенности реализации компетентностного подхода в обучении математике учеников классов общественно-гуманитарного направления, на основании чего определены интеллектуальные и материальные средства его реализации. Акцентировано внимание на прикладной направленности математики як действенном способе формирования математической компетентности учеников классов общественно-гуманитарного направления.The article deals with the plot and volume of such notions as awareness, competence, mathematical competence, competence approach; certain peculiarities of perception of mathematics by classical scholars are analyzed; peculiarities of realization of the competent approach in teaching mathematics of the pupils in the social humanitarian classes have been cleared up; the ways of its functioning have been defined.
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.129 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського