Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Рабінович Оцінка ухилу дороги методом$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Рабінович Е. Х. 
Оцінка ухилу дороги методом точок однакових швидкостей [Електронний ресурс] / Е. Х. Рабінович, І. В. Грицук, М. Х. Буравцев, В. О. Зуєв, М. В. Володарець, В. Ю. Рижова // Вісник Криворізького національного університету. - 2022. - Вип. 54. - С. 8-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2022_54_4
Мета роботи - вирішення актуального завдання підвищення ефективності оцінювання дорожніх умов експлуатації транспортного засобу (ЕТЗ) в частині визначення ухилу дороги за рахунок розробки методу точок однакових швидкостей (ТОШ), що полягає у записі діаграм проїзду автомобіля накатом у двох протилежних напрямках та підбору таких точок, у яких модуль швидкості в обох напрямках однаковий. Для вирішення цього завдання використані положення теорії експлуатації автомобіля, методи обробки випадкових процесів і математичної статистики, а також аналіз літературних і патентних джерел, наукове узагальнення раніше виконаних досліджень. Запропоновано новий метод оперативного оцінювання дорожніх умов ЕТЗ в частині визначення ухилу дороги. В основу методу покладено вимірювання параметрів руху ТЗ накатом вперед, потім зворотного руху його через ту ж точку і з однаковою швидкістю та подальшому розрахуванні необхідних параметрів дороги/автомобіля в частині визначення ухилу дороги. При цьому досягається необхідна точність значень градієнта, отриманих після необхідної кількості прогонів. Таким чином, з'явилася можливість раціонального застосування простих технічних засобів для визначення і оцінювання дорожніх умов ЕТЗ в частині ухилу дороги. Результати і точність практичного керування процесом оцінювання дорожніх умов ЕТЗ в частині визначення ухилу дороги та подальшому розрахуванні необхідних параметрів дороги/автомобіля, а саме якості складових компонентів реалізації представленого методу. Запропоновано теоретичні положення методу ТОШ, сформовані детальні рекомендації щодо вимірювання та обробки результатів, що покращують якість експериментального оцінювання дорожніх умов ЕТЗ в частині визначення ухилу дороги. Показано, що при оцінюванні продольних профілів дороги результати визначення градієнта мало залежать від вітрового навантаження (коливання від середнього до 1 %) і від правильності оцінки опору автомобіля (коливання до 2 %). Різниця градієнта за методом ТОШ з іншими методами становить близько 1 ппм на гладкій дорозі, близько 2 ппм на більш крутій дорозі з локальними пошкодженнями тротуару.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.121 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського