Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Романова Особливості застосування ТРВЗ-технології в$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Романова І. А. 
Особливості застосування трвз-технології в початковій школі [Електронний ресурс] / І. А. Романова // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(3). - С. 105-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(3)__20
Досліджено особливості інтелектуально-розвивальної ТРВЗ-технології в початковий школі, якій присвячено теорії цілісного педагогічного процесу, орієнтованого розвивального навчання, концепція розвитку продуктивного мислення та теорія поетапного формування розумових дій. Описано можливості застосування адаптованих методів ТРВЗ для молодших школярів, з’ясовано переваги та недоліки ії застосування в початковій освіти. В табличної формі подано класифікацію методів адаптованої теорії рішення винахідницьких задач. Зроблено висновок, що комплексне вивчення та використання прийомів і методів ТРВЗ-педагогіки на сьогодні багато в чому є практико-орієнтованою педагогічною системою і формують у людини так зване «тризовське мислення», сутність якого полягає в тому, що націленість на ідеальне рішення, виявлення та вирішення протиріч переходять на підсвідомий рівень.Исследованы особенности интеллектуально-развивающей ТРИЗ-технологии в начальной школе, раскрытию которой посвящены теории целостного педагогического процесса, ориентированного развивающего обучения, концепции продуктивного мышления и теория поэтапного формирования умственных действий. Описаны возможности применения адаптированных методов ТРИЗ для младших школьников, определены недостатки и преимущества ее использования в начальном образовании. В табличной форме дана классификация методов адаптированной теории решения изобретательских задач. Сделан вывод, что комплексное изучение и использование приемов и методов ТРИЗ-педагогики сегодня является практически-ориентированною педагогической системой и формируют у человека так называемое «тризовское мышление», суть которого состоит в том, что нацеленность на идеальное решение, определение и разрешение противоречий переходят на подсознательный уровень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 166.138 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського