Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Серьогіна Формування самоорганізації навчальної діяльності$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Серьогіна І. Ю. 
Формування самоорганізації навчальної діяльності студентів ВНЗ [Електронний ресурс] / І. Ю. Серьогіна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 30. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_30_20
Уточнено поняття «самоорганізація навчальної діяльності студентів». Висвітлено теоретичні основи формування самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ. Виокремлено компоненти педагогічної самоорганізації. Доведено, що створення викладачами у ВНЗ сприятливих психолого-педагогічних умов довіри, творчих взаємин сприяє залученню студентів до опанування техніки позитивного самовпливу. Зроблено висновок, що планомірне й систематичне навчання студентів основ самоорганізації власної навчально-пізнавальної діяльності має високу ефективність, а саме: активізує всі види діяльності та спонукає виявляти зустрічні зусилля стосовно навчання, що сприяє підвищенню успішності, дисципліни, організованості.Уточнено понятие «самоорганизация учебной деятельности студентов». Освещены теоретические основы формирования самоорганизации учебно-познавательной деятельности студентов ВУЗ. Выделены компоненты педагогической самоорганизации. Доказано, что создание преподавателями в ВУЗ благоприятных психолого-педагогических условий доверия, творческих отношений способствует привлечению студентов к овладению техники позитивного самовлияния. Сделан вывод, что планомерное и систематическое обучение студентов основам самоорганизации собственной учебно-познавательной деятельности имеет высокую эффективность, а именно: активизирует все виды деятельности и побуждает выявлять встречные усилия относительно обучения, что способствует повышению успешности, дисциплины, организованности.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.492 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського