Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Серьогіна Формування самоорганізації навчальної діяльності$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Серьогіна І. Ю. Формування самоорганізації навчальної діяльності студентів ВНЗ [Електронний ресурс] / І. Ю. Серьогіна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 30. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_30_20 Уточнено поняття «самоорганізація навчальної діяльності студентів». Висвітлено теоретичні основи формування самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ. Виокремлено компоненти педагогічної самоорганізації. Доведено, що створення викладачами у ВНЗ сприятливих психолого-педагогічних умов довіри, творчих взаємин сприяє залученню студентів до опанування техніки позитивного самовпливу. Зроблено висновок, що планомірне й систематичне навчання студентів основ самоорганізації власної навчально-пізнавальної діяльності має високу ефективність, а саме: активізує всі види діяльності та спонукає виявляти зустрічні зусилля стосовно навчання, що сприяє підвищенню успішності, дисципліни, організованості.Уточнено понятие «самоорганизация учебной деятельности студентов». Освещены теоретические основы формирования самоорганизации учебно-познавательной деятельности студентов ВУЗ. Выделены компоненты педагогической самоорганизации. Доказано, что создание преподавателями в ВУЗ благоприятных психолого-педагогических условий доверия, творческих отношений способствует привлечению студентов к овладению техники позитивного самовлияния. Сделан вывод, что планомерное и систематическое обучение студентов основам самоорганизации собственной учебно-познавательной деятельности имеет высокую эффективность, а именно: активизирует все виды деятельности и побуждает выявлять встречные усилия относительно обучения, что способствует повышению успешности, дисциплины, организованности.
|
|
|