Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Федоров Інтерактивні педагогічні технології формування$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Федоров А. П. Інтерактивні педагогічні технології формування цінностей здоров’я в студентів університетів [Електронний ресурс] / А. П. Федоров // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 2. - С. 132–137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_2_35 Розглянуто призначення педагогічних технологій як найбільш раціональних й ефективних способів досягнення поставленої освітньо-виховної мети, науково організовану навчально-виховну діяльність, що забезпечує гарантоване досягнення позитивних результатів навчання, виховання, розвитку ціннісних орієнтацій, фахового самовизначення, соціальної самореалізації особистості. Завдання роботи - обгрунтувати інтерактивні педагогічні технології, використання яких у навчально-виховному процесі студентів університетів сприятиме формуванню цінностей здоров'я. На основі характеристики системних ознак і якостей доведено, що інтерактивні педагогічні технології слід кваліфікувати як інноваційні педагогічні системи відкритого типу, використання яких сприятиме формуванню в студентів цінностей здоров'я й здорового способу життя. Сутність парадигми освіти та виховання обумовлює виховну цінність інтерактивних педагогічних технологій, до формування духовно-ціннісного ставлення людини до здоров'я.
|
|
|