Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Філоненко Вплив факторів режиму дня$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Філоненко О. О. Вплив факторів режиму дня на розумову працездатність дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. О. Філоненко, С. В. Гозак, О.Т. Єлізарова // Довкілля та здоров'я. - 2016. - № 3. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dtz_2016_3_10 Встановлено, що 51,4 % дітей старшого дошкільного віку на свіжому повітрі знаходяться менше 1,5 г., 83 % переглядають телепередачі довше 30 хв., 41,5 % грають в комп'ютерні ігри, а дефіцит сну мають 50 % дітей. Наведені вище результати наукових досліджень свідчать про те, що правильний, відповідний віковим можливостям дитини режим дня зміцнює здоров'я, забезпечує високу працездатність, успішне здійснення різноманітної діяльності, попереджає перевтому. У той же час серйозні порушення розпорядку дня (скорочення прогулянок на свіжому повітрі, денного сну, самостійної ігрової діяльності, оздоровчих заходів) призводять до зниження розумової працездатності.Установлено, что 51,4 % детей старшего дошкольного возраста на свежем воздухе находятся меньше 1,5 ч. 83 % просматривают телепередачи дольше 30 мин., 41,5 % играют в компьютерные игры, а дефицит сна имеют 50 % детей. Приведенные выше результаты научных исследований свидетельствуют о том, что правильный, соответствующий возрастным возможностям ребенка режим дня укрепляет здоровье, обеспечивает высокую работоспособность, успешное осуществление разнообразной деятельности, предупреждает переутомление. В тоже время серьезные нарушения распорядка дня (сокращение прогулок на свежем воздухе, дневного сна, самостоятельной игровой деятельности, оздоровительных мероприятий) приводят к снижению умственной работоспособности.
|
|
|