Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Швагер Акмеологічні аспекти підготовки фахівців$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Швагер Н. Ю. Акмеологічні аспекти підготовки фахівців у сфері виробничої безпеки [Електронний ресурс] / Н. Ю. Швагер, М. В. Домнічев, Т. А. Комісаренко, О. В. Нестеренко // Вісник Криворізького національного університету. - 2014. - Вип. 38. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2014_38_21 В сучасний час у зв'язку з широким розвитком засобів масової інформації обсяг знань, засвоєних студентами, досить великий. Для того, щоб одержані знання не носили поверхневий характер, необхідно почуття новизни, відкриття. Це висуває особливі вимоги до змісту й організації їх пізнавальної діяльності. Тому для успішного формування професійних знань, умінь і навичок необхідно спиратися на наявні знання студентів, активізуючи таким чином їх пізнавальну діяльність. Особливо важливе значення набуває виконання цієї умови під час формування знань в галузі промислової безпеки. Акмеологічний підхід надає змогу розв'язати цю проблему не тільки ефективно, а й досить оперативно. Акмеологія суттєво змінює акценти у сфері професійної підготовки фахівців, створення й управління навчально-виховним процесом у вищому навчальному закладі. За акмеологічного підходу домінує проблематика розвитку творчих здібностей, особистісних якостей, що сприяють реалізації індивідуальних якостей кожного студента. Засвоєння знань, формування умінь і навичок, розвиток творчого мислення на основі реалізації пізнавального інтересу у студентів, як способу досягнення мети, особливо успішно реалізується під час моделювання працеохоронної діяльності в навчальному процесі. Прогресивна система навчання з використанням акмеотехнологій має бути реалізована в Україні, що надасть змогу забезпечити інноваційний підхід до підготовки студентів. Реалізація цієї концепції в навчанні з ОП сприятиме підвищенню якості й ефективності підготовки працівників, а також мінімізації витрат часу на процес навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації робітничих кадрів, що сьогодні є актуальним за умов економічної кризи. Зазначена технологія не виключає існуючу традиційну систему, а є складовою дистанційної, відкритої, очно-заочної та інших різновидів навчання.
|
|
|