Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Швагер Акмеологічні аспекти підготовки фахівців$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Швагер Н. Ю. 
Акмеологічні аспекти підготовки фахівців у сфері виробничої безпеки [Електронний ресурс] / Н. Ю. Швагер, М. В. Домнічев, Т. А. Комісаренко, О. В. Нестеренко // Вісник Криворізького національного університету. - 2014. - Вип. 38. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2014_38_21
В сучасний час у зв'язку з широким розвитком засобів масової інформації обсяг знань, засвоєних студентами, досить великий. Для того, щоб одержані знання не носили поверхневий характер, необхідно почуття новизни, відкриття. Це висуває особливі вимоги до змісту й організації їх пізнавальної діяльності. Тому для успішного формування професійних знань, умінь і навичок необхідно спиратися на наявні знання студентів, активізуючи таким чином їх пізнавальну діяльність. Особливо важливе значення набуває виконання цієї умови під час формування знань в галузі промислової безпеки. Акмеологічний підхід надає змогу розв'язати цю проблему не тільки ефективно, а й досить оперативно. Акмеологія суттєво змінює акценти у сфері професійної підготовки фахівців, створення й управління навчально-виховним процесом у вищому навчальному закладі. За акмеологічного підходу домінує проблематика розвитку творчих здібностей, особистісних якостей, що сприяють реалізації індивідуальних якостей кожного студента. Засвоєння знань, формування умінь і навичок, розвиток творчого мислення на основі реалізації пізнавального інтересу у студентів, як способу досягнення мети, особливо успішно реалізується під час моделювання працеохоронної діяльності в навчальному процесі. Прогресивна система навчання з використанням акмеотехнологій має бути реалізована в Україні, що надасть змогу забезпечити інноваційний підхід до підготовки студентів. Реалізація цієї концепції в навчанні з ОП сприятиме підвищенню якості й ефективності підготовки працівників, а також мінімізації витрат часу на процес навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації робітничих кадрів, що сьогодні є актуальним за умов економічної кризи. Зазначена технологія не виключає існуючу традиційну систему, а є складовою дистанційної, відкритої, очно-заочної та інших різновидів навчання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 415.495 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського