Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Швачко Реалізація принципів системності та$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Швачко А. Реалізація принципів системності та критеріїв цілеспрямованості в аналізі, кваліметрії та прийнятті рішень у процесі управління освітнім процесом [Електронний ресурс] / А. Швачко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2019. - Вип. 1. - С. 73-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2019_1_9 Проаналізовано принципи системності в процесі управляння освітнім процесом. Визначено, що системний аналіз є спеціальною науковою дисципліною, яка вивчає проблеми прийняття рішень за умов аналізу значної кількості інформації та альтернатив, з-поміж яких здійснюється вибір. Зазначено, що методи системного аналізу, зокрема прийняття рішень, є надзвичайно важливими в освітньому процесі, оскільки спостерігається вплив на нього значної кількості об'єктивних і суб'єктивних чинників, які мають як стохастичну, так і нестохастичну природу.
|
|
|