Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Шимко Пізнавальна активність як фактор$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Шимко I. М. 
Пізнавальна активність як фактор соціалізації особистості [Електронний ресурс] / I. М. Шимко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 28. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_28_10
Проаналізовано сутність процесу соціалізації особистості. Зазначено, що розвиток особистості в процесі соціалізації відбувається в міру вирішення людиною ряду задач: природно-культурних, соціально-культурних, соціально-психологічних. Аргументовано, що соціалізація особистості твориться через діяльність. Запорукою ефективності навчальної діяльності й навчально-виховного процесу, в цілому, є результативність пізнавальної діяльності. Наголошено, що пізнавальна активність є соціально значущою якістю особи і формується у навчальній діяльності. Зроблено висновок, що педагогу необхідно враховувати всі потреби учнів, які виникають в навчально-пізнавальній діяльності, надавати їм вчасно кваліфіковану допомогу для успішної соціалізації особистості.Проанализирована суть процесса социализации личности. Отмечено, что развитие личности в процессе социализации происходит по мере решения человеком ряда задач: природно-культурных, социально-культурных, социально-психологических. Аргументировано, что социализация личности совершается через деятельность. Залогом эффективности учебной деятельности и учебно-воспитательного процесса, в целом, является результативность познавательной деятельности. Подчеркнуто, что познавательная активность является социально значимым качеством личности и формируется в учебной деятельности. Сделан вывод, что педагогу нужно учитывать все потребности учащихся, которые возникают в учебно-познавательной деятельности, и давать им своевременно квалифицированную помощь для успешной социализации личности.
Попередній перегляд:   Завантажити - 565.848 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського