Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Шинкарюк Інституалізація провідних елементів механізму$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Шинкарюк О. В. Інституалізація провідних елементів механізму державного регулювання регіонального людського розвитку (Частина I) [Електронний ресурс] / О. В. Шинкарюк, А. О. Сігайов // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 3. - С. 80-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2016_3_18 Розкрито стан діючого нормативно-правового та пошукового науково-методичного забезпечення провідних елементів механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Наведено алгоритм функціонування механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Викладено пропозиції щодо вдосконалення та подальшого розвитку організаційно-економічного механізму державного управління соціально-економічним розвитком в Україні, які покликані забезпечити розробку та реалізацію Національної та Регіональних програм людського розвитку.Розкрито стан діючого нормативно-правового та пошукового науково-методичного забезпечення провідних елементів механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Наведено алгоритм функціонування механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Викладено пропозиції щодо вдосконалення та подальшого розвитку організаційно-економічного механізму державного управління соціально-економічним розвитком в Україні, які покликані забезпечити розробку та реалізацію Національної та Регіональних програм людського розвитку.Розкрито суть і зміст, методи і процедури моніторингу показників загальної оцінки соціально-економічного розвитку регіонів і, зокрема, регіонального людського розвитку. Акцентовано увагу на використанні методів кластерного аналізу та визначенні порогових значень індикаторів екологічної, соціальної та економічної безпеки регіону. Розкрито стан інституалізації основних складових моніторингу регіонального розвитку і наголошено на необхідності переходу до його здійснення на основі комплексної оцінки рівня та динаміки показників сталого розвитку регіонів. Наведено результати моніторингу показників матриці завдань й індикаторів Цілей Розвитку Тисячоліття по Україні, Хмельницькій і Чернівецькій областях.Розкрито вимоги щодо здійснення моніторингу регіонального людського розвитку при локаліозації Цілей Розвитку Тисячоліття (ЦРТ) на період до 2015 року та Цілей Сталого Розвитку (ЦСР) на період до 2030 року в Державній та регіональних стратегіях розвитку, Планах заходів з їх реалізації. Доведено, що моніторинг регіонального людського розвитку повинен включати не тільки аналіз та рейтингові оцінки індексів регіонального людського розвитку, а й оцінки стану досягнення ЦРТ та ЦСР. Інституалізації підлягають алгоритм функціонування механізму державного регулювання регіонального людського розвитку і логічні схеми оцінки його результативності та ефективності.Розглянуто етапи і процедури комплексної рейтингової оцінки за складовими та інтегральним значенням регіонального людського розвитку адміністративних областей України. Визначено ознаки та послідовність комплексної оцінки: групування областей за головними компонентами розвитку; проведення кластерного аналізу стану та динаміки розвитку; розгляд рівня соціально-економічної безпеки регіону; розрахунок індексу регіонального людського розвитку за цими ознаками. Обгрунтовано напрями використання комплексної рейтингової оцінки регіонального людського розвитку для моніторингу стану досягнення Цілей сталого розвитку на період до 2030 року.
| 2. |
Шинкарюк О. В. Інституалізація провідних елементів механізму державного регулювання регіонального людського розвитку (частина II) [Електронний ресурс] / О. В. Шинкарюк, А. О. Сігайов // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 4. - С. 121-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2016_4_26 Розкрито стан діючого нормативно-правового та пошукового науково-методичного забезпечення провідних елементів механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Наведено алгоритм функціонування механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Викладено пропозиції щодо вдосконалення та подальшого розвитку організаційно-економічного механізму державного управління соціально-економічним розвитком в Україні, які покликані забезпечити розробку та реалізацію Національної та Регіональних програм людського розвитку.Розкрито стан діючого нормативно-правового та пошукового науково-методичного забезпечення провідних елементів механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Наведено алгоритм функціонування механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Викладено пропозиції щодо вдосконалення та подальшого розвитку організаційно-економічного механізму державного управління соціально-економічним розвитком в Україні, які покликані забезпечити розробку та реалізацію Національної та Регіональних програм людського розвитку.Розкрито суть і зміст, методи і процедури моніторингу показників загальної оцінки соціально-економічного розвитку регіонів і, зокрема, регіонального людського розвитку. Акцентовано увагу на використанні методів кластерного аналізу та визначенні порогових значень індикаторів екологічної, соціальної та економічної безпеки регіону. Розкрито стан інституалізації основних складових моніторингу регіонального розвитку і наголошено на необхідності переходу до його здійснення на основі комплексної оцінки рівня та динаміки показників сталого розвитку регіонів. Наведено результати моніторингу показників матриці завдань й індикаторів Цілей Розвитку Тисячоліття по Україні, Хмельницькій і Чернівецькій областях.Розкрито вимоги щодо здійснення моніторингу регіонального людського розвитку при локаліозації Цілей Розвитку Тисячоліття (ЦРТ) на період до 2015 року та Цілей Сталого Розвитку (ЦСР) на період до 2030 року в Державній та регіональних стратегіях розвитку, Планах заходів з їх реалізації. Доведено, що моніторинг регіонального людського розвитку повинен включати не тільки аналіз та рейтингові оцінки індексів регіонального людського розвитку, а й оцінки стану досягнення ЦРТ та ЦСР. Інституалізації підлягають алгоритм функціонування механізму державного регулювання регіонального людського розвитку і логічні схеми оцінки його результативності та ефективності.Розглянуто етапи і процедури комплексної рейтингової оцінки за складовими та інтегральним значенням регіонального людського розвитку адміністративних областей України. Визначено ознаки та послідовність комплексної оцінки: групування областей за головними компонентами розвитку; проведення кластерного аналізу стану та динаміки розвитку; розгляд рівня соціально-економічної безпеки регіону; розрахунок індексу регіонального людського розвитку за цими ознаками. Обгрунтовано напрями використання комплексної рейтингової оцінки регіонального людського розвитку для моніторингу стану досягнення Цілей сталого розвитку на період до 2030 року.
| 3. |
Шинкарюк О. В. Інституалізація провідних елементів механізму державного регулювання регіонального людського розвитку (ІІІ, попередня частина: моніторинг людського розвитку) [Електронний ресурс] / О. В. Шинкарюк, А. О. Сігайов, В. В. Столярова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 1. - С. 60-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_1_16 Розкрито стан діючого нормативно-правового та пошукового науково-методичного забезпечення провідних елементів механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Наведено алгоритм функціонування механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Викладено пропозиції щодо вдосконалення та подальшого розвитку організаційно-економічного механізму державного управління соціально-економічним розвитком в Україні, які покликані забезпечити розробку та реалізацію Національної та Регіональних програм людського розвитку.Розкрито стан діючого нормативно-правового та пошукового науково-методичного забезпечення провідних елементів механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Наведено алгоритм функціонування механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Викладено пропозиції щодо вдосконалення та подальшого розвитку організаційно-економічного механізму державного управління соціально-економічним розвитком в Україні, які покликані забезпечити розробку та реалізацію Національної та Регіональних програм людського розвитку.Розкрито суть і зміст, методи і процедури моніторингу показників загальної оцінки соціально-економічного розвитку регіонів і, зокрема, регіонального людського розвитку. Акцентовано увагу на використанні методів кластерного аналізу та визначенні порогових значень індикаторів екологічної, соціальної та економічної безпеки регіону. Розкрито стан інституалізації основних складових моніторингу регіонального розвитку і наголошено на необхідності переходу до його здійснення на основі комплексної оцінки рівня та динаміки показників сталого розвитку регіонів. Наведено результати моніторингу показників матриці завдань й індикаторів Цілей Розвитку Тисячоліття по Україні, Хмельницькій і Чернівецькій областях.Розкрито вимоги щодо здійснення моніторингу регіонального людського розвитку при локаліозації Цілей Розвитку Тисячоліття (ЦРТ) на період до 2015 року та Цілей Сталого Розвитку (ЦСР) на період до 2030 року в Державній та регіональних стратегіях розвитку, Планах заходів з їх реалізації. Доведено, що моніторинг регіонального людського розвитку повинен включати не тільки аналіз та рейтингові оцінки індексів регіонального людського розвитку, а й оцінки стану досягнення ЦРТ та ЦСР. Інституалізації підлягають алгоритм функціонування механізму державного регулювання регіонального людського розвитку і логічні схеми оцінки його результативності та ефективності.Розглянуто етапи і процедури комплексної рейтингової оцінки за складовими та інтегральним значенням регіонального людського розвитку адміністративних областей України. Визначено ознаки та послідовність комплексної оцінки: групування областей за головними компонентами розвитку; проведення кластерного аналізу стану та динаміки розвитку; розгляд рівня соціально-економічної безпеки регіону; розрахунок індексу регіонального людського розвитку за цими ознаками. Обгрунтовано напрями використання комплексної рейтингової оцінки регіонального людського розвитку для моніторингу стану досягнення Цілей сталого розвитку на період до 2030 року.
| 4. |
Шинкарюк О. В. Інституалізація провідних елементів механізму державного регулювання регіонального людського розвитку (ІІІ, моніторинг людського розвитку: основна частина) [Електронний ресурс] / О. В. Шинкарюк, А. О. Сігайов, В. В. Столярова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 1. - С. 74–88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_1_14 Розкрито стан діючого нормативно-правового та пошукового науково-методичного забезпечення провідних елементів механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Наведено алгоритм функціонування механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Викладено пропозиції щодо вдосконалення та подальшого розвитку організаційно-економічного механізму державного управління соціально-економічним розвитком в Україні, які покликані забезпечити розробку та реалізацію Національної та Регіональних програм людського розвитку.Розкрито стан діючого нормативно-правового та пошукового науково-методичного забезпечення провідних елементів механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Наведено алгоритм функціонування механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Викладено пропозиції щодо вдосконалення та подальшого розвитку організаційно-економічного механізму державного управління соціально-економічним розвитком в Україні, які покликані забезпечити розробку та реалізацію Національної та Регіональних програм людського розвитку.Розкрито суть і зміст, методи і процедури моніторингу показників загальної оцінки соціально-економічного розвитку регіонів і, зокрема, регіонального людського розвитку. Акцентовано увагу на використанні методів кластерного аналізу та визначенні порогових значень індикаторів екологічної, соціальної та економічної безпеки регіону. Розкрито стан інституалізації основних складових моніторингу регіонального розвитку і наголошено на необхідності переходу до його здійснення на основі комплексної оцінки рівня та динаміки показників сталого розвитку регіонів. Наведено результати моніторингу показників матриці завдань й індикаторів Цілей Розвитку Тисячоліття по Україні, Хмельницькій і Чернівецькій областях.Розкрито вимоги щодо здійснення моніторингу регіонального людського розвитку при локаліозації Цілей Розвитку Тисячоліття (ЦРТ) на період до 2015 року та Цілей Сталого Розвитку (ЦСР) на період до 2030 року в Державній та регіональних стратегіях розвитку, Планах заходів з їх реалізації. Доведено, що моніторинг регіонального людського розвитку повинен включати не тільки аналіз та рейтингові оцінки індексів регіонального людського розвитку, а й оцінки стану досягнення ЦРТ та ЦСР. Інституалізації підлягають алгоритм функціонування механізму державного регулювання регіонального людського розвитку і логічні схеми оцінки його результативності та ефективності.Розглянуто етапи і процедури комплексної рейтингової оцінки за складовими та інтегральним значенням регіонального людського розвитку адміністративних областей України. Визначено ознаки та послідовність комплексної оцінки: групування областей за головними компонентами розвитку; проведення кластерного аналізу стану та динаміки розвитку; розгляд рівня соціально-економічної безпеки регіону; розрахунок індексу регіонального людського розвитку за цими ознаками. Обгрунтовано напрями використання комплексної рейтингової оцінки регіонального людського розвитку для моніторингу стану досягнення Цілей сталого розвитку на період до 2030 року.
| 5. |
Шинкарюк О. В. Інституалізація провідних елементів механізму державного регулювання регіонального людського розвитку (ІІІ, моніторинг людського розвитку: заключна частина) [Електронний ресурс] / О. В. Шинкарюк, А. О. Сігайов, В. В. Столярова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 2. - С. 73–84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_2_16 Розкрито стан діючого нормативно-правового та пошукового науково-методичного забезпечення провідних елементів механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Наведено алгоритм функціонування механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Викладено пропозиції щодо вдосконалення та подальшого розвитку організаційно-економічного механізму державного управління соціально-економічним розвитком в Україні, які покликані забезпечити розробку та реалізацію Національної та Регіональних програм людського розвитку.Розкрито стан діючого нормативно-правового та пошукового науково-методичного забезпечення провідних елементів механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Наведено алгоритм функціонування механізму державного регулювання регіонального людського розвитку. Викладено пропозиції щодо вдосконалення та подальшого розвитку організаційно-економічного механізму державного управління соціально-економічним розвитком в Україні, які покликані забезпечити розробку та реалізацію Національної та Регіональних програм людського розвитку.Розкрито суть і зміст, методи і процедури моніторингу показників загальної оцінки соціально-економічного розвитку регіонів і, зокрема, регіонального людського розвитку. Акцентовано увагу на використанні методів кластерного аналізу та визначенні порогових значень індикаторів екологічної, соціальної та економічної безпеки регіону. Розкрито стан інституалізації основних складових моніторингу регіонального розвитку і наголошено на необхідності переходу до його здійснення на основі комплексної оцінки рівня та динаміки показників сталого розвитку регіонів. Наведено результати моніторингу показників матриці завдань й індикаторів Цілей Розвитку Тисячоліття по Україні, Хмельницькій і Чернівецькій областях.Розкрито вимоги щодо здійснення моніторингу регіонального людського розвитку при локаліозації Цілей Розвитку Тисячоліття (ЦРТ) на період до 2015 року та Цілей Сталого Розвитку (ЦСР) на період до 2030 року в Державній та регіональних стратегіях розвитку, Планах заходів з їх реалізації. Доведено, що моніторинг регіонального людського розвитку повинен включати не тільки аналіз та рейтингові оцінки індексів регіонального людського розвитку, а й оцінки стану досягнення ЦРТ та ЦСР. Інституалізації підлягають алгоритм функціонування механізму державного регулювання регіонального людського розвитку і логічні схеми оцінки його результативності та ефективності.Розглянуто етапи і процедури комплексної рейтингової оцінки за складовими та інтегральним значенням регіонального людського розвитку адміністративних областей України. Визначено ознаки та послідовність комплексної оцінки: групування областей за головними компонентами розвитку; проведення кластерного аналізу стану та динаміки розвитку; розгляд рівня соціально-економічної безпеки регіону; розрахунок індексу регіонального людського розвитку за цими ознаками. Обгрунтовано напрями використання комплексної рейтингової оцінки регіонального людського розвитку для моніторингу стану досягнення Цілей сталого розвитку на період до 2030 року.
|
|
|