Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Burchenkov Improving the methodology of$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Burchenkov V. V. 
Improving the Methodology of Placing Peripheral Devices for Monitoring the Technical Condition of Rolling Stock [Електронний ресурс] / V. V. Burchenkov // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 1. - С. 25-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2021_1_5
Передбачено на підставі дослідження роботи вузлів і деталей ходової частини рухомого складув перехідних режимах розвитку аварійних ситуацій оптимізувати послідовне розміщення периферійних безконтактних пристроїв технічного контролю локомотивів і вагонів на залізничних лініях. Дослідження перехідних дефектних процесів підвищення температури несправних буксових підшипників локомотивів і вагонів за умови технічного дистанційного діагностування дозволяє систематизувати теорію й апаратну побудову периферійних систем перевірки рухомого складу під час руху. Автоматичний контроль технічного стану рухомого складу під час руху - остання і в ряді випадків єдино можлива технологічна операція, що дозволяє виявити неприпустимі дефекти в рухомих одиницях і тим самим запобігти виникненню надзвичайних ситуацій на залізничному транспорті. На підставі дослідження запропоновано розв'язок задачі оптимізації розміщення периферійних засобів контролю рухомого складу під час його руху за критеріями лінійного й експоненціального характеру нагрівання дефектних букс колісних пар та інших вузлів ходової частини. Оцінено ризики зупинки поїздів на перегоні через помилкове віднесення букс, які нормально гріються, до класу перегрітих, а також наслідки віднесення перегрітих букс до класутих, які нормально гріються. Модель оптимізації розміщення периферійних пристроїв контролю разроблена на підставі ймовірнісних критеріїв для оцінки ступеня допустимих ризиків, який, як мінімум, не повинен бути перевищений під час переходу до контроля технічними засобами. Запропоновано функціональну схему тестового апаратурного діагностування з розв'язувальним пристроєм для колісних пар під ча визначення градацій цифрових показників дефектів. Цінність отриманих результатів полягає ввдосконаленні методики розміщення периферійних пристроїв технічного контролю й діагностики рухомого складупід час визначення відстані між постами контролю в попутному напрямку та організації режимів стеження для вагонів з дефектами, що розвиваються. Із технічної точки зору, зниження вірогідності помилок прямо пов'язане з безпекою руху та алгоритмами діагностування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.186 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського