Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Fomin Defining patterns in the$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Fomin O. 
Defining patterns in the longitudinal load on a train equipped with the new conceptual couplers [Електронний ресурс] / O. Fomin, A. Lovska, O. Kovtun, V. Nerubatskyi // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 2(7). - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_2(7)__6
Проведено дослідження поздовжньо-динамічної навантаженості залізничного складу за встановленого руху по колії однорідного профілю. Визначено значення поздовжнього навантаження, яке діє на залізничний склад. У цьому випадку розрахунки проведено для поїзда, що складається з 40 однотипних напіввагонів. Величина поздовжнього навантаження у цьому випадку прийнята рівною 1,2 МН. Важливо зазначити, що у разі збільшення швидкості руху, а також ваги поїзда, значення поздовжнього навантаження може перевищувати зазначену величину. Це сприяє додатковій навантаженості несучих конструкцій вагонів у складі поїзда і може стати причиною їх пошкоджень. Крім того, значні поздовжньо-динамічні навантаження сприяють порушенню стійкості руху вагонів у складі поїзда. З метою зменшення поздовжньо-динамічних зусиль у поїзді за експлуатаційних режимів, у тому числі під час гальмування, запропоновано використання замість типового автозчепного пристрою концепту упряжного пристрою (КУП). У цьому випадку гасіння кінетичної енергії удару відбувається за рахунок перетворення її у роботу сил в'язкого опору. Цей опір створюється за рахунок переміщення через дросельні отвори поршня в'язкої рідини за принципом роботи гідравлічного демпфера. Для обгрунтування використання КУП проведено розрахунок за методом визначення сили за зчіпним пристроєм шляхом уявного розділення поїзда на дві частини. З урахуванням коефіцієнта в'язкого опору, що створюється КУП прискорення, яке діє на залізничний склад, склало близько 0,8 м/с<^>2. Тобто використання КУП надає можливість знизити поздовжню навантаженість поїзда майже на 30 % у порівнянні з типовою схемою взаємодії локомотива з вагонами. Проведено розрахунок на міцність штоку КУП. Встановлено, що максимальні еквівалентні напруження не перевищують допустимі. Запропоновані заходи сприятимуть зменшенню динамічної навантаженості залізничного складу за експлуатаційних режимів навантаження. Також впровадження даного концепту сприятиме зменшенню пошкоджень одиниць залізничного складу в експлуатації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 793.073 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського