Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Halynska Management of the complex$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Halynska A. Management of the complex of marketing measures for Ukranian Enterprises of Agriculture [Електронний ресурс] / A. Halynska, O. Kyrychok // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2019. - № 2. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2019_2_13 Розглянуто формування управлінських рішень для забезпечення формування маркетингового комплексу компаніями АПК України. Мета статті - виявити особливості формування комплексу маркетингу українськими компаніями в агропромисловому комплексі. Описано результати якісного дослідження, в ході якого були визначені основні напрямки подальшого використання на підприємствах АПК України: створення брендів, встановлення відносин із замовниками, використання соціальних мереж та стимулювання продажів, продаж продукції в упаковці, а також використання бракованої продукції в майбутньому виробництві. Для досягнення цієї мети необхідно проаналізувати попереднє дослідження маркетингу агропромислових комплексів як українських, так і зарубіжних вчених. Маркетинг в агропромисловому комплексі позначається терміном "агромаркетинг". Він передбачає вивчення, прогнозування та здійснення підприємницької діяльності суб'єктів господарювання у сфері виробництва, переробки, зберігання, транспортування та реалізації сільськогосподарської продукції з метою отримання максимального прибутку. Впровадження маркетингових нововведень в агропромисловий комплекс робить підприємство більш диверсифікованим, надаючи йому додаткову конкурентну перевагу. Крім нововведень, пов'язаних з виробничими та організаційними процесами, для підприємства аграрнопромислового комплексу важливо послідовно формувати власний бренд. Завдяки бренду з чітко визначеними цінностями та гармонійними каналами комунікації зі споживачем компанія створює додаткову цінність для себе та свого продукту, зміцнює лояльність споживачів та актуальність продукції. Обмеженням цього дослідження є обраний метод - вивчення однієї компанії призводить до неможливості узагальнити зроблені висновки. Вибрана компанія працює на спеціальному ринку за особливих умов, які значно відрізняються від інших секторів українського ринку.
|
|
|