Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Hodoskina Place of transport in$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Hodoskina О. A. Place of Transport in the Sales Policy of the Industrial Enterprise [Електронний ресурс] / О. A. Hodoskina, О. Y. Moiseienkova // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 4. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2021_4_3 У наш час організація збуту на підприємстві є головним і безперервним процесом, що забезпечує економічну ефективність підприємства і доведення товарів до споживача. Мета роботи - аналіз і порівняння видів транспорту та визначення його ролі в збуті продукції підприємства. Для побудови моделі збутової діяльності підприємства, а також під час моделювання механізму функціонування його організаційно-економічної та виробничої структури й місця транспорту в структурі промислового підприємства використані елементи економіко-математичного моделювання. Аналіз отриманих даних дозволяє вибрати найкращий спосіб транспортування, що є надзвичайно важливим для забезпечення задоволення потреб підприємства, а також потреб споживачів. Службам маркетингу та логістичним службам підприємства необхідно, вивчивши переваги й недоліки всіх видів транспорту, вибрати найбільш оптимальний серед них для перевезення вантажів. У ході збуту своєї продукції підприємству слід враховувати, що з плином часу витрати різних видів транспорту можуть змінюватися, тому слід переглядати схеми транспортування. Проведено порівняння видів транспорту і структури вантажообігу за видами транспорту (у відсотках до підсумку). Застосування математичного апарату під час побудови функціональних залежностей, які складають загальну економіко-математичну модель, що характеризує організацію збутової діяльності підприємства, дозволить не тільки виявити "слабкі" місця, але й коригувати збутову політику підприємства відповідним чином, спираючись не на абстрактні умовиводи, а грунтуючись на отриманих чітких залежностях. Корисним результатом є, перш за все, скорочення витрат у збутовій політиці підприємства й підвищення конкурентоспроможності, збільшення прибутку й максимальне задоволення вимог споживачів.
|
|
|