Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Holiiad Pedagogical conditions of digital$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Holiiad I. S. 
Pedagogical conditions of digital competencies formation of specialists in the information and educational environment [Електронний ресурс] / I. S. Holiiad, L. O. Hrytsenko, V. M. Mokliak, M. A. Tropina // Наукові записки Малої академії наук України. - 2023. - № 1. - С. 27-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2023_1_6
Нове тисячоліття яскраво демонструє швидкий розвиток цифрових технологій. Його початок пов'язаний з особливістю розвитку суспільства, на яке впливають тенденції цифровізації всіх сфер життя людей, зокрема й освіти. За нинішніх умов розвитку освіти висуваються підвищені вимоги щодо формування цифрових компетентностей здобувачів. У статті розкрито педагогічні умови формування цифрових компетентностей фахівців в інформаційно-освітньому середовищі закладів вищої освіти України в зв'язку з активною реалізацією в усьому світі концепції "індустрія 4.0". Саме освіта як визначальний чинник розвитку людства в умовах цифровізації має забезпечити особистісне зростання здобувачів вищої освіти, формування всіх необхідних професійних компетентностей, конкурентоздатність на світовому ринку праці. Доведено актуальність дослідження феномена "педагогічні умови" (що потрактований як сукупність методів і засобів навчання, що реалізуються закладами освіти в процесі професійної підготовки фахівців та спрямовані на формування цифрової компетентності в процесі вивчення фахових дисциплін), виокремлено десять основних педагогічних умов. Дослідженo важливість цифрового освітнього навчального середовища, інформаційної безпеки, інноваційних технологій, навчально-методичного забезпечення, різних форм цифрового навчання, хмарних технологій, підвищення рівня цифрової компетентності викладачів у формуванні цифрових компетентностей фахівців. Упровадження результатів дослідження здійснено в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова і Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка шляхом проведення педагогічного експерименту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 824.552 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського