Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Holiiad Pedagogical conditions of digital$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Holiiad I. S. Pedagogical conditions of digital competencies formation of specialists in the information and educational environment [Електронний ресурс] / I. S. Holiiad, L. O. Hrytsenko, V. M. Mokliak, M. A. Tropina // Наукові записки Малої академії наук України. - 2023. - № 1. - С. 27-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2023_1_6 Нове тисячоліття яскраво демонструє швидкий розвиток цифрових технологій. Його початок пов'язаний з особливістю розвитку суспільства, на яке впливають тенденції цифровізації всіх сфер життя людей, зокрема й освіти. За нинішніх умов розвитку освіти висуваються підвищені вимоги щодо формування цифрових компетентностей здобувачів. У статті розкрито педагогічні умови формування цифрових компетентностей фахівців в інформаційно-освітньому середовищі закладів вищої освіти України в зв'язку з активною реалізацією в усьому світі концепції "індустрія 4.0". Саме освіта як визначальний чинник розвитку людства в умовах цифровізації має забезпечити особистісне зростання здобувачів вищої освіти, формування всіх необхідних професійних компетентностей, конкурентоздатність на світовому ринку праці. Доведено актуальність дослідження феномена "педагогічні умови" (що потрактований як сукупність методів і засобів навчання, що реалізуються закладами освіти в процесі професійної підготовки фахівців та спрямовані на формування цифрової компетентності в процесі вивчення фахових дисциплін), виокремлено десять основних педагогічних умов. Дослідженo важливість цифрового освітнього навчального середовища, інформаційної безпеки, інноваційних технологій, навчально-методичного забезпечення, різних форм цифрового навчання, хмарних технологій, підвищення рівня цифрової компетентності викладачів у формуванні цифрових компетентностей фахівців. Упровадження результатів дослідження здійснено в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова і Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка шляхом проведення педагогічного експерименту.
|
|
|