Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Kavyn Results of the on-line$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Kavyn V. O. 
Results of the on-line Questionnaire of students of foreign citizens’training department on clinical anatomy andoperative surgery regarding technical support of educational process at distance learning [Електронний ресурс] / V. O. Kavyn // Прикарпатський вісник Наукового товариства імені Шевченка. Пульс. - 2021-2022. - № 16-17. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_pul_2021-2022_16-17_18
Навчальний процес у вищих навчальних закладах України підлягає реформуванню та вдосконаленню, з метою формування сучасного конкурентоспроможного фахівця на ринку праці. Вища медична освіта на сучасному етапі вимагає використання найсучасніших технологій і засобів під час проведення практичних занять і лекцій, методів мотивації студентів. Справжнім викликом для освітнього процесу стала пандемія COVID-19, яка сприяла більш активному переходу на дистанційне навчання в освітніх медичних закладах. Дистанційне навчання є одним із пріоритетних завдань сучасної освіти. Електронний контроль, який здійснюється під час дистанційного навчання, має як переваги, так і недоліки. До основних його переваг можна віднести: можливість швидкої перевірки знань великої кількості студентів одночасно, підвищення професійної майстерності викладача, підвищення можливостей здійснення індивідуальної роботи зі студентами вищої освіти. Серед недоліків дистанційного навчання можна назвати: зниження мовного контакту між студентом і викладачем; перевага стандартизованого мислення; трудомісткість процесу, яка пов'язана з додатковим формуванням навчального комплексу. Успішне практичне навчання в дистанційному навчанні залежить від належної технічної підтримки, переважно з боку студентів. Під час практичних занять з іноземними студентами неодноразово відзначалися технічні неполадки, які порушували навчальний процес. Із цією метою проведено анкетування студентів для вивчення їх технічного забезпечення для здійснення процесу дистанційного навчання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.516 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського