Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Kavyn Results of the on-line$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Kavyn V. O. Results of the on-line Questionnaire of students of foreign citizens’training department on clinical anatomy andoperative surgery regarding technical support of educational process at distance learning [Електронний ресурс] / V. O. Kavyn // Прикарпатський вісник Наукового товариства імені Шевченка. Пульс. - 2021-2022. - № 16-17. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_pul_2021-2022_16-17_18 Навчальний процес у вищих навчальних закладах України підлягає реформуванню та вдосконаленню, з метою формування сучасного конкурентоспроможного фахівця на ринку праці. Вища медична освіта на сучасному етапі вимагає використання найсучасніших технологій і засобів під час проведення практичних занять і лекцій, методів мотивації студентів. Справжнім викликом для освітнього процесу стала пандемія COVID-19, яка сприяла більш активному переходу на дистанційне навчання в освітніх медичних закладах. Дистанційне навчання є одним із пріоритетних завдань сучасної освіти. Електронний контроль, який здійснюється під час дистанційного навчання, має як переваги, так і недоліки. До основних його переваг можна віднести: можливість швидкої перевірки знань великої кількості студентів одночасно, підвищення професійної майстерності викладача, підвищення можливостей здійснення індивідуальної роботи зі студентами вищої освіти. Серед недоліків дистанційного навчання можна назвати: зниження мовного контакту між студентом і викладачем; перевага стандартизованого мислення; трудомісткість процесу, яка пов'язана з додатковим формуванням навчального комплексу. Успішне практичне навчання в дистанційному навчанні залежить від належної технічної підтримки, переважно з боку студентів. Під час практичних занять з іноземними студентами неодноразово відзначалися технічні неполадки, які порушували навчальний процес. Із цією метою проведено анкетування студентів для вивчення їх технічного забезпечення для здійснення процесу дистанційного навчання.
|
|
|