Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Shlafman Bank marketing at the$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Shlafman N. 
Bank marketing at the present Ukrainian banking services market [Електронний ресурс] / N. Shlafman, V. Hudkov // Економічний вісник Донбасу. - 2016. - № 4. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2016_4_20
Високий ступінь політизації економіки України призвів до загострення проблем в банківському секторі, який сьогодні практично припинив виконувати свою функцію кредитування бізнесу. Для ефективного функціонування банківської системи за умов зростаючої конкуренції і комерціалізації банківської діяльності, її управління передбачає: об'єктивне визначення поточного і бажаного стану, скоординоване управління фінансовими ресурсами, розробку гнучких стратегій, вибір інноваційних управлінських рішень, розвиток нових сегментів, банківських послуг і методів обслуговування. Західні фахівці і експерти вказують на нагальну потребу підвищення стратегічної й організаційної ролі банківського маркетингу, що базується на ефективному використанні нових інформаційних технологій. Основою сучасного банківського маркетингу є стратегія максимального задоволення потреб клієнтів, що, у свою чергу, призводить до істотного підвищення рентабельності діяльності банків. Розглянуто досі недостатньо розкриті окремі аспекти даної наукової проблематики, зокрема: аналіз сучасного стану маркетингової діяльності банків України; аналіз організації маркетингової служби у банках України; визначення маркетингових досліджень, пріоритетних для українських банків; виявлення проблем маркетингової діяльності українських банків та трансформаційних ринкових факторів. Розглянуто основні тенденції та особливості розвитку банківського маркетингу за сучасних умов, визначено основні види та інструменти маркетингу відносин.
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.086 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського