Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Shlafman Bank marketing at the$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Shlafman N. Bank marketing at the present Ukrainian banking services market [Електронний ресурс] / N. Shlafman, V. Hudkov // Економічний вісник Донбасу. - 2016. - № 4. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2016_4_20 Високий ступінь політизації економіки України призвів до загострення проблем в банківському секторі, який сьогодні практично припинив виконувати свою функцію кредитування бізнесу. Для ефективного функціонування банківської системи за умов зростаючої конкуренції і комерціалізації банківської діяльності, її управління передбачає: об'єктивне визначення поточного і бажаного стану, скоординоване управління фінансовими ресурсами, розробку гнучких стратегій, вибір інноваційних управлінських рішень, розвиток нових сегментів, банківських послуг і методів обслуговування. Західні фахівці і експерти вказують на нагальну потребу підвищення стратегічної й організаційної ролі банківського маркетингу, що базується на ефективному використанні нових інформаційних технологій. Основою сучасного банківського маркетингу є стратегія максимального задоволення потреб клієнтів, що, у свою чергу, призводить до істотного підвищення рентабельності діяльності банків. Розглянуто досі недостатньо розкриті окремі аспекти даної наукової проблематики, зокрема: аналіз сучасного стану маркетингової діяльності банків України; аналіз організації маркетингової служби у банках України; визначення маркетингових досліджень, пріоритетних для українських банків; виявлення проблем маркетингової діяльності українських банків та трансформаційних ринкових факторів. Розглянуто основні тенденції та особливості розвитку банківського маркетингу за сучасних умов, визначено основні види та інструменти маркетингу відносин.
|
|
|